2014. december 2., kedd

5 kedvenc édesség :D

Mint ígértem, elkezdem ezt az "5kedvenc" dolgot decemberre, tegnap kiírtam, ma megírom az első bejegyzést :) ... Gondolkodtam, hogy mivel is kezdjem, de úgy döntöttem, hogy valami szuper kis témát fogok találni, amit mindenki szeret - és ez nem más, mint az édesség ^^!

1. Milka Waffelini 
De most komolyan... van, aki nem szereti :) ? A kedvenc ezek közül a csokis és a mogyorós, bár a mogyorós - nem tudom miért -, de borzalmasan olvadós :-/ ...


2. Milka Daim 
Régebben volt a robbanócukros, de azt valahogy már sehol se lehet kapni :( , ez a Daim hasonlít rá talán a legjobban... :)


3. Fekete erdő 
Mindegy, hogy szelet, pohárkrém, csoki, szaloncukor vagy torta, vagy akármi, a meggy és csoki mindig tökéletes párosítás :))) ...



4. Kinder Schoco-Bons 
Emlékszem, sokáig csak Húsvét körül lehetett kapni, de örülök hogy ez már nem így van :) ... Ezt is a közepén lévő finom kis mogyoródarabok miatt imádom ^^ ...


5. Corny Big Brownie
Hát, próbáltam valami "egészségesebb" alternatívák után nézni a csokik terén, és akkor akadtam rá erre a müzlire... Hogyismondjamcsak... eléggé addiktív :)



Nyamm, nyamm... megéheztem :)))) ...

1 megjegyzés:

  1. Úristen, de régen ettem már édességet! :D A Waffelini az tényleg top5-ös csoki!

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...