2014. december 4., csütörtök

5 kedvenc parfüm, testpermet, illat

Mint szerintem minden nő, én is szeretem, ha kellemesen illatozom :) ... Ez az illat-mánia egyébként az elmúlt 2-3 évben jött elő nálam, előtte be kell valljam, nem igazán érdekelt valamiért... Íme, a most kedvenc Top5-ös illatlistám :) ... 

1. Katy Perry Killer Queen 
Annyira isteni ez az illat, a nagyon forró napok kivételével ezt fújom sokszor magamra, mert imádom. Igazi orientálos, különleges az illatvilága. 

2. Christian Lacroix Nuit (Avon) 
A Kedvestől kértem és kaptam ezt Karácsonyra, szintén amolyan orientálos világgal rendelkezik, bár számomra picit ünnepibb, mint a Katy Perry, így viszonylag ritkábban használtam, főleg üneppekkor, a hidegebb időszakokban, hiszen ez szintén nem való nyárra. :) Anyukámnak egyébként annyira megtetszett ez az illat, hogy időn ő kap ilyet :) 


3. Scent Essence Sparkly Citrus (Avon) 
Viszonylag olcsó parfümről van szó, ha jól emlékszem akkor 1200-1500 forint körül volt a nyár elején, és pont tökéletes illat a forró napokban. Hihetetlenül jó citrusos illata van, igazi frissítő! Nagyon szeretem, a nyaraláson szinte csak ezt fújkodtam magamra :) ... 


4. Trussardi Donna
Ilyen drága és "elit" parfümöm sosem volt még :) , szintén ajándék volt tavaly Karácsonykor. Ez az illat szintén nyárra való, hihetetlenül üdítő citrusos-zöldalmás illata van. Persze ebből is van még elég sok, hiszen nem volt szívem a szimpla hétköznapokkor használni :) ... 


5. Body&Soul Wellness Gránátalmas bodyspray (Müller)
Apukám "aduásza" a gránátalmás testspré (nem pont az, ami a képen van, mert az masszázsolaj, de majdnem), hiszen tudja hogy imádom ezt az illatot, hiszen tökéletes az egyszerű hétköznapokra, ráadásul a gránátalmának icipicit gyümölcsösen édes illata van, így picit kilóg ez a szantálfás-orientálos téli és citrusos-gyümölcsös nyári illatok közül :) ... 


Kíváncsi lennék, hogy ha mondjuk jövőre megcsinálnám ugyanezt a listát, vajon milyen más illatok kerülnének bele? Az avonnak most van egy viszonylag új illata a testsprék között, méghozzá orchidea és áfonya, valami hihetetlen, Jézuskának már írtam, hogy legyen fenn a listán :) ... papíron keresztül isteni az az illat, kíváncsi leszek, hogy élőben milyen... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...