2014. december 8., hétfő

5 kedvenc körömlakk

1. Lovely Crystal Strenght "zombie-színű" lakk
Sajnos a szám már lekopott róla, de nagyon szeretem ezt a lakkot, pedig már két éve megvan ^^... Amikor megvettem, írtam is róla egy bejegyzést, amit itt találhattok - Link.


2. Lovely Gloss Like Gel Fekete színű lakk (Nr. 34) 
Gyönyörű, fekete körömlakk, amolyan "alaptermék", ami mindenkinél kell hogy legyen :) ...

[Link]

3. Coral Prosilk 152
Amolyan 300 forintos "noname" lakk, de hihetetlenül tartós (tartósabb, mint az állítolag egy hetet kibíró NY lakkjaim...), és valami isteni sötétlila színe van :3 ... Kell ennél több :) ? Egyébként most is ő van a körmömön ^^ ...

[Link]

4. Lovely Crystal Strenght Nr. 345
Szintén egy nagykedvenc ez a lakk, ugyanis amolyan "színváltós" fajta. Ezüst, lila, zöld, fekete, kék, türkiz, szinte bármilyen színű lehet attól függően hogy és mennyi fény éri.

[Link]

5. Essence Nail Art Glow In The Night top coat 
Na, ez egy szívszerelem, hogy úgy mondjam ^^ ... Sötétben világítós lakk! Nem mondom, volt már olyan hogy éjszaka felébredtem és hirtelen megijedtem, hogy valami világít közel hozzám :D ... De hát valami hihetetlen ez a dolog számomra, amolyan abszolút de bejövős. Hihetetlen különleges hangulata van szerintem egy világítós lakknak ^^ ... Be kell valljam egyébként, hogy én sokszor nem is top coat-nak használtam, hanem csak magában... így olyan picit nappal, mintha nem lenne bekenve a körmöd, vagy csak valami körömerősítő volna rajta. De te tudod, hogy ha besötétedik, akkor bizony világít majd mind a 10 körmöd :)))) ...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...