2014. december 12., péntek

Ajánló - Avon körömlakkok

Mostanában nagyon rá vagyok kattanva az Avonos cuccokra (az elmúlt fél évben majdnem minden hónapban rendeltem valamit O_O ...), csak eddig olyan dolgokat rendeltem, amikről nem gondoltam volna, hogy érdemes lenne bejegyzést írni (pl. ajándékba szánt parfümök, sampon, stb.), de erről a három lakkról muszáj :) ... 


Nem igazán vagyok az az ember, aki egy körömlakkra szívesen áldozna 500 forintnál többet, nem hogy 1500-2000 forintot. Ne nézzetek zsugorinak, szimplán úgy érzem, hogy a 300 forintos lakk is van olyan jó, mint az 1300 forintos. Ezekkel most szerencsém volt, ugyanis akciósak voltak, bár így is az 500 forintos határ fölött volt az áruk, de nem tudtam nekik ellenállni :) ...

1. Pro+ hosszantartó körömlakk - Emerald Elegance [Link]
Már régóta keresek egy király sötétzöldes színű lakkot, de valahogy se Rossmannban, se a DM-ben nem találtam. A múltkor ahogy lapozgattam az Avonkatalógust, akkor viszont megakadt a szemem ezen a gyönyörűséges lakkon... :) Akciósan 600-700 forint volt, most a webáruházban 799.




2. Stardust csillogó körömlakk - Black Sequins [Link]
Nagyon szeretem a glitteres körömlakkokat a "simákkal" együtt hordani, méghozzá úgy, hogy 3 körmöm "sima", a másik kettő glitteres :) ... Szerintem király. A katalógusban nagyon jól néztek ki ezek a lakkok, jó sok glitterrel (van néha olyan glitteres lakk, amiből 3-4 réteget is fel kell kenned hogy valami kezdjen látszódni, ez szerencsére nem olyan!). Akciósan ez 700-800 forint körül volt, most a webáruházban 1399.



3. Stardust csillogó körömlakk - Teal Glitter [Link]
A glitteresből kellett még egy, méghozzá a zöld :) ... Pici "csalódás" volt, hogy a katalógusban abszolút zöldnek látszott, a valóságban azonban inkább kékes-zöldes, türkizes. Szerencséjére ez nem probléma nekem, így is nagyon tetszik :) ... Ára az előzőhöz hasonló volt.




A háromlakk 1-1 tétel hátulján, mert hát ugye vizsgaidőszak van, és az elméleti kriminológia tételek voltak kéznél, mikor megjött az avontanácsadónőnk :D ...


Gondolkodtam még a glittereseknél a "Crystalised Pink" nevezetű lakkon is, ugyanis kép alapján nagyon szép, vintage kinézete van, azonban nem mertem megrendelni. Szemezek még vele egy ideig, utána megpróbálom eldönteni :) ...

Egyébként a januári katalógusban is nagyon jó dolgok vannak, csomó jó kis akció, és már ki is néztem magamnak egy állati jó kis fekete-fehér pöttyös hátizsákot, 3000 forintért... *,* ... szerelem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...