2015. január 7., szerda

5 kedvenc Adrian von Ziegler


Már említettem ebben a kihívásban, hogy én milyen borzalmas rajongó vagyok. Hát ez most újra bebizonyosodott, ugyanis amikor ránéztem a mai napi feladatra, első pillanatban fogalmam se volt, hogy hova tegyem... Segítségül hívtam a Googlet, és rájöttem, hogy tök ciki vagyok, hiszen persze, hogy ismerem ennek a srácnak a munkásságát, olyannyira, hogy a youtube csatornájára fel is vagyok iratkozva, meg is szoktam hallgatni, ha feltesz valami új számot. De hát ki tudja a nevét? Hát én nem... Tényleg ciki vagyok!
Egyébként, aki esetleg nem ismerné, érdemes ellátogatni a Youtube csatornájára, igazán kellemes kis nótái vannak, ráadásul a többsége hosszabb. Sokszor volt, hogy tanulás mellett bekapcsoltam egy-egy több órás mixet/zenét, komolyan mondom, ellazított. Ajánlom mindenkinek. Főleg, mert rengeteg fantasy-celtic száma van :) ...


1. 2 hours of celtic music 
No, ezekről a hosszú mixekről/zenékről írtam én pár sorral fentebb ... :) Az ember elindítja, és máris egész más hangulata lesz az egész szobának ^^...


2. Rune Magic [Link] 
Bár picit nagyon érződik ezen, hogy nem valódi hangszerekkel játszott zene, valahogy a dallama mégis olyan jó, hogy muszáj volt felkerülnie erre a listára :) ...

3. Einherjer
Jó kis viking nóta :) ... Azokat meg ki ne szeretné :) ?


4. Victory or Death 
Igazi "harcba indulós nóta ez :) ... Az ember lányának kedve lenne ugra-bugrálni rá, meg néhány ellenséget kardélre hányni :D ...


5. Hymn to Annûmara
Szintén egy nagyon kellemes, "tündéres" kelta zene, ami egy egészen más világba repít minket :) ...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...