2015. január 30., péntek

Top 5 zenekar, akinek részt vennél a koncertjén, egy-egy szám, amit nagyon szívesen meghallgatnál tőlük élőben

Kicsit elmaradoztak a zenés posztok mostanában, ugyanis az ékszereimet rendezgettem el Facebookon, hogy kicsit, hogy átláthatóbb legyen :) ... Az eladó ékszerek kategorizálva mappákban találhatóak meg, a borzalmasan leredukált árakkal (A blogon található árak nem mérvadóak!, ma megpróbálom azokat is átírni...), míg az elkeltek egy-egy szép kollázsra kerültek, és már külön mappába is raktam őket, hogy véletlen se zavarjanak meg senkit :) !

Be kell valljam, hogy nem igazán vagyok az a koncertekre járó típus, és magam sem tudom, hogy pontosan miért is nem. Talán egyik része az egésznek az, hogy szimplán sose azoknak a zenekaroknak volt itt koncertje, akiket én is hallgattam, másrészt meg pénzem se lett volna elmenni egyre se, így valahogy nem alakult ki bennem ez az egész.

1. Omnia - Bold Fenian Men 
Nagyon szeretem ezt a számot, bár nem túl pörgős, de azért egy koncerten szívesen meghallgatnám, egész más lehet úgy a hangulata :) ...


2. ASP - Me 
Nem vagyok kimondottan nagy ASP-fan, de azért egy Me-t szívesen meghallgatnék tőlük élőben, nagyon tetszik az, hogy mennyi erő van ebben a számban :) ...


3. Dropkick Murphys - Rose Tattoo 
Nagyon bírom ezt a bandát (a Shipping up to Boston a csengőhamgom tőlük :D ), és ez a szám különösen kedves a szívemnek :) ... Valahogy a szöveg is jó, a ritmus természetesen hibátlan, jó lenne erre pörögni :) ...


4. Viikate - Viina, terva je hauta
Ez volt az első szám, amit ettől a finn bandától hallottam, és bár nem kimondottan darkos zenét játszanak, attól még nagyon szeretem ezt a számot tőlük, annyira jó kis ritmusa van, hogy pillanatok alatt belopja magát az ember fülébe.. :) Meg hát egy ilyen jó kis ritmusos számra tombolni ...


5. Anyám és Nyulam - Iszom, iszom 
Végre egy magyar :) ... Ráadásul picit csalás is, mert amikor csináltuk a TALP-ot, akkor ők voltak az egyik fellépők :) ... Ők voltak az utolsók a 3 bandából, és mivel hatalmas "siker" volt a TALP (ráadásul első helyezettek lettünk vele ^^), így hatalmasat tomboltunk erre a számra (is).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...