2015. január 3., szombat

5 kedvenc Crüxshadows

Bár sem az industrial, sem pedig az electro-goth nem tartozik a kedvenc stílusaim közé, fogjuk rá, hogy a Crüxshadows még számomra is valamilyen szinten kedves (értsd: volt időszak, ammikor igencsak szívesen hallgattam). Érdekes mód, tőlük jobban szeretem a koncertfelvételeket egyébként :) ...

1. Sophia 
Majdnem a legelső szám, amit hallottam tőlük, és leginkább a baromi jó dallama és ritmusa miatt ragadt meg a kedvencek között :) ...


2. Winterborn 
Azt hiszem, ez a banda egyik legismertebb száma, legalább az ismerőseim között bizonyosan. Szintén a jó kis ritmusa és dallama miatt kedvelem :) ...


3. Ave Maria
Bár ez már picit üti a "túl electro" szintet nálam, valahogy az összes Ave Maria témájú/szövegű feldolgozást szeretem, így itt inkább a dal, mint a banda szeretete dominál :) ...


4. A promise made 
Valahogy ennél a számnál érzem azt, hogy a "legkevésbé" Crüxshadowsos, már ha lehet ilyet mondani egy banda saját számára :D , lehet talán pont ezért is került fel ebbe a listába :) ...


5. Go away
Kell erre a listára is egy "szomorú" szám, mert valahogy nekem az industrial / electro számok mind olyan "vidámak", függetlenül a szövegüktől, valahogy az az erő, ami az elektromos hangszerelésből ered, azzá teszi.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...