2015. január 31., szombat

Praktika - Könyvjelzők


Már régóta szemezgettem ilyen klassz kis könyvjelzőkkel, de mindig vagy marha drágán láttam, vagy ha elfogadható is volt az ára, nekem nem volt egy vasam sem. A múltkor azonban, amikor a CSÉ-ről rendeltem, kaptam ajándékba két ilyen kis gyönyörűséget ^^ ... Nem is tudtam nagyon sokáig ellenállni nekik, meg kellett szerkesztenem a saját könyvjelzőimet ^^... Egy zöld és egy lila változat is készült, sok-sok gyönggyel és szívecskével :) . Mert hát, szeretjük a könyveket!

A kettőt együtt is el lehet vinni!
Ára: 1000 HUF

A zöld változat.
Ára: 650 HUF
Itt találod meg: Link 



A lila változat
Ára: 650 HUF
Itt találod meg: Link




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...