2015. április 16., csütörtök

Csináljékszertes rendelés ismét *,*



Lassan többet szerzek be, mint amennyit legyártok, de CSÉ-n most olyan gyönyörűségek vannak, amiknek semmiképp sem tudtam ellenállni :3 ... Sikerült összeválogatni ismét egy csodálatos csomagot ^^ ...

Tegnap le is adtam a rendelésem, és a bolthoz való közelségemnek hála ma reggel már hozta is a postás! Tegnap egész nap be voltam sózva, mint egy kisgyerek, aki Karácsony előtt két héttel már bontaná ki az ajándékait :) ...

1. Kétféle zöld kord szál
A zöld nálam az új lila, egyre jobban beleszerettem ebbe a színbe :) ...


2. Ajándék kinyitható medál 
A CsÉ-ben bizonyos összeg felett ajándékot kapunk, sok féle között lehet választani, én egy kinyithatós medált kértem, és őt kaptam :) ...


3. Ezüst kis medálalap
Ezek a kis medálalapok csodálatosak fülbevalóknak, karkötőknek, de egyszerű nyakláncokhoz is nagyon jól mennek! Az ezüstből már egy darab se volt, gondoltam kérek kettőt :) ...


4. Többféle üveglencse
Üveglencsét én csak innen veszek, ugyanis jóval olcsóbb, mint amit eddig bárhol láttam (még az eBaynél is!)


5. Madárkás köztes 
Hát, ezzel a köztessel van egy ciki sztorim... Tegnap valami tök jó ötletem volt hozzá, amit persze sehová se jegyeztem fel, most meg fogalmam nincs, hogy mit is akartam vele ... :D De mindegy, csak eszembe jut ;)


6. Antik bronz filigrán köztesek 
Szintén valami olyasmi nálam, amikből sosem elég :) ... Igazság szerint ezeket karkötőkhöz, fejdíszekhez nagyon el tudom őket képzelni :) ... Vagy láncokhoz természetesen!



7. Antik bronz és ezüst szárny medálok 
Szárnyas medálokat már a kezdetek óta használok, megunhatatlan számomra :) !



 8. Vegyes hegyikristály chips gyöngy téli színekben [Link]
Ez az egyik oka annak, hogy most rendeltem, mert aki követi a blogom, az tudja, hogy mostanában ásvány-mániában szenvedek, hát még szép hogy nem hagyhattam ki egy ilyet ^^!!!


9. Ametiszt chips gyöngy [Link
A másik ok, amiért most rendeltem :) .. Az Ametiszt az egyik kedvenc ásványom, ez pedig gyönyörű *,* !!! Sajnos nem igazi, de ennyi pénzért nem is várhatja el az ember :) ...


Hát nem gyönyörűségesek *,*?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...