2015. április 26., vasárnap

Helló, Banggood!

Azt hiszem egy új kedvenc online boltom lett, ami még az eBay-t is ki tudta szorítani az első helyről... Hogy miért? A Banggood nem egy óriási netes piactér, hanem inkább - szerintem - egy hatalmas nagykereskedelem, ahol bár nincsennek aukciós termékek (vagy csak én nem leletem rájuk, de nem is baj...), rengeteg mindent le szoktak százalékolni.

De nem is igazán ez az, amivel meg tudtak fogni az eBayhez képest ...



Hát akkor mi? Hát a megbízhatóság! 

1. Az eBay-el ellentétben hatalmas pozitívum, hogy (tetszik, nem tetszik) boldog-boldogtalan nem árulhat mindenfélét lopott képekkel, magyarul sokkal kisebb a koppanás esélye!

2. Plusz pozitívum, hogy véééégre nem kell a Feedback selectort állandóan beizzítva tartani, mert a Banggoodon rögtön megjelenik a termékleírás alatt, hogy érkezett-e feedback az adott termékről, illetve el is olvashatjuk rögtön.

3. Szintén óriási nagy pozitívum, hogy világszerte postáznak, nem az van, mint eBaynél, hogy találsz valamit, és oda van írva a "May not ship to Hungary", ami valljuk be, elég lelombozó.

4. Ja, és nincs postaköltség.

5. Szintén pozitívum a "pontrendszer", amik igazából egyfajta kuponként hasznosíthatók. Egy vásárlás után kapunk 1 pontot, illetve a regisztráláskor én kaptam 50 pontot is. Első rendelésemnél el is használtam 25 pontot, így összesen 74 forintot spóroltam :) ... Nem sok, de azért nem is rossz!

6. Baromi sokféle holmi. Ahhoz képest, hogy egyetlen bolt, rengeteg féle dolgot árulnak, virágmagoktól kezdve, műszaki cikkekig, ruhákon át, szinte mindent fel lehet itt lelni!

7. Kína, az ár szinte verhetetlen....

8. A forint beállítható alapértelmezett fizetőeszközként. Sok más pénzformával együtt, természetesen.


Van persze 1-2 negatívum is ... 

1. A készlet elég véges, nincs az a "cucc-dömping", ami eBay-en (bár ez egyben pozitívum is, mert ugyanaz a cucc nem jelenik meg 3 oldalon keresztül ugyanannyiért....)

2. Bonyolult kategóriarendszer. Lehet azért, mert az eBay-eshez vagyok szokva, de alig találtam meg az ékszerkészítős alapanyagokat... :-/

3. MobilApp... szinte használhatatlan, nagyon nem szeretem, inkább simán a gépnél nézelődök, nekem a mobilapp-juk is túl bonyolult, mint a kategóriarendszerük :D ...


Saját tapasztalat ... 

Igazság szerint, ez még nincs sok. Rendeltem egy csomagot, de még nem érkezett meg, ellentétben faterral és tesómmal, ők szinte teljesen áttértek :) ... Fater azért szereti, mert nagyon olcsón kaphatóak oktató játékok (és hát Ő ugyebár pedagógus...), tesóm pedig azt mondja, hogy azért jó, mert ha akar valamit venni, akkor nem kell a "sok szeméten" átvergődnie magát. Árban pedig cseppet sem drágább, mint az eBay.

Amit kritikaként olvastam, az az volt róluk, hogy valaki bankkártyával fizetett, és lenyúlták a bankkártya adatait. Ezt viszonylag egyszerűen ki lehet kerülni - PAYPAL. Online mindig paypallal fizetek, főleg ha külföldi boltból vásárolok. A magyar boltok felé megvan a bizalmam :) ... Magyartól csak akkor vásárolok paypallal, ha nem jutnak eszembe az ebankos jelszavak :D ...

Nagyon várom már a csomagot, hogy megérkezzen, az eBay-esek néha már 2 hét alatt itt voltak mostanában, remélem ez is 1-2 héten belül mostmár megérkezik :) (egy hete vásároltam meg kb.). Drukkoljatok :) !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...