2015. április 11., szombat

Még a nyuszi hozta :) ...

... csak elfelejtettem megmutatni, mert mostanában olyan marha összeszedett vagyok! :D

Mert hát múlt héten volt húsvét, de sajnos nem volt időm megmutogatni, hogy mit is hozott nekem a nyúl :) ... Pedig nem is akármiket!


1. Ékszerkészítő készlet, Aldi, 3999 HUF 
Nagybevásárlás közben akadtam rá erre a kis dobozra. Több féle is volt, hosszas válogatás után ennél a válogatásnál maradtam :) ...


Hihetetlen, hogy hány féle gyöngy van hozzá!


De én igazság szerint, a kúpos fogó miatt vettem meg, ugyanis ez az egyik olyan fogó, amit a legtöbbször használok, és bizony az előzőmet is nagyon sokáig kerestem, nagy nehezen egy falusi gazdaboltban akadtam rá.


Ami abszolút döntő volt, az a kúp mérete, ugyanis ezzel nagyon jó kis hurkokat lehet csinálni, ez a fogóm jóval kisebb, mint a másik, jóval aprólékosabb munkát is meg tudok majd vele csinálni, amit eddig a másikkal csak kicsit szenvedősen tudtam.


Ami abszolút meglepetés volt, az egy kis füzetecske, amit a doboz rejtett, és amit én kívülről egyáltalán nem láttam, csak a kinyitás után. A másik ilyen meglepetést most vettem észre - a doboz oldalán van egy kis centi, amivel lemérhetjük, hogy mekkora legyen a karkötőnk/nyakláncunk :) ...


A füzetecskében egészen alap dolgok is le vannak írva.


A doboz a leírás szerint közel 450 alkatrészt tartalmaz, ebbe beleértve a mindenféle gyöngyöt, kapcsokat, drótot, gumis cérnát, fülbevalóalapokat, stb. Azt mondom, hogy ez bár nem egy olcsó dolog (kicsit hezitáltam is a megvételkor, de úgy döntöttem, hogy megérdemlem :) ...), viszont, ha valaki most szeretne elkezdeni ékszerkészítéssel foglalkozni, annak érdemes beszereznie egy ilyet, sok alapdolgot tartalmaz, ami nem árt, hogy a sokféle gyöngyről ne is beszéljünk! Egyébként plusz pozitívum, hogy legalább egy plusz alkatrészt mindenből adtak, de inkább több került a dobozba, mint kevesebb, tehát nem csak simán egy nyakláncot és egy karkötőt lehet belőle kihozni!

2. Funny Birds kreatív festőkészlet, Lidl, 2499 HUF 
Ezt a dobozt már édesapától kaptam (=kunyiztam :D ), nagyon megtetszett ugyanis a boltban.



A készlethez jár 3 színű akrilfesték, 3 madárka akasztóval, egy ecset (jó minőségű!), és egy díszítőtoll is.


A mérvadó a 3 színű akrilfesték volt, amit egész nap kiszerelésben tartalmaz (15 ml).


Persze még nem volt időm a madarakat kidíszíteni, de legkésőbb nyáron meg akarom őket csinálni :) ... Nagyon jópofa, főleg mert nem sok lakásdekorációs dolgom volt eddig, viszont ez most abszolút kapóra jött ^^! Nagyon jó kis doboz ez, ráadásul a mennyiség bőven kitart :) ...

+1 Csoki 
Mert persze a nyuszi azt is hozott egy rakatot :) ... (ja, ez nem az összes!)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...