2015. április 7., kedd

Filléres eBay csipkemaszkok

Egyre több ilyenbe botlok bele :) ... Ha modellkednék, akkor tuti csinálnék egy rakat ilyen képet, gyönyörűek ezek a maszkok, és alig kerülnek párszáz forintba! Érdemes őket szerintem beszerezni, ha más nem, akkor báli-szezonra :) ...

1. Fekete vagy fehér csipkemaszk - 0,99 CD ~ 215 HUF [Link]
20 forintnyi postaköltséget kérnek... Gyönyörű ez a maszk, szépen meg van csinálva :) ...


2. Félarc-maszk - 1 AUD ~ 206 HUF [Link]
Beleszerettem ebbe a maszkba, olyan mint az Operaház Fantomja, csak női változatban :) ... PERFECT! Komolyan elgondolkodtam rajta, hogy beszerzek egyet :3 ...


3. Báli csipkemaszk - 1.20 CD ~ 250 HUF [Link]
Szintén egy gyönyörű maszk, potom pénzért :) ...


4. 6-féle csipkemaszk - 1.60 CD ~ 350 HUF [Link]
Gyönyörűséges maszkok, 6 db, különböző árakon. A legjobb a denevéres, de abból persze már nincs... Reméljük hamarosan feltöltik újra ;) !


5. 21-féle csipkemaszk - 1,52 AUD ~ 315 HUF [Link]
21-féle maszk, különböző árakon, de mind gyönyörű :) ...


6. Gyönyörű csipke maszk - 1,19 USD ~325 HUF [Link]
Nagyon tetszik ez a maszk is :) ...


7. Denevéres csipkemaszk - 1 AUD ~ 206 HUF [Link]
Őszintén? Szerintem nem pénz ennyi ezért a gyönyörűségért! :)


8. Nagy csipkemaszk - 1,17 AUD ~241 HUF [Link]
Picit fura a kialakítása, de ez a nagy csipkemaszk is gyönyörű!


9. 16-féle csipkemaszk - 1,19 AUD ~ 245 HUF [Link]
16-féle gyönyörűség, különböző árakon, de mind egytől egyig szívfájdító!


10. "Macskanő" csipkemaszk - 1,23 CD ~ 267 HUF [Link]
Nem tudom mennyire hasonlít a filmbéli maszkra, de gyönyörű :) ...


6 megjegyzés:

  1. Ezeket én is nézegettem anno, nagyon jól néznek ki, de egyedül farsangkor tudnám kihasználni őket...ha beöltöznék. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, igen, ez az én nagy bajom... Esetleg Halloweenkor! :)))

      Törlés
    2. Egy üveges szekrénybe is jól mutat ennyiért..:D

      Törlés
  2. Úristen! Ezek annyira gyönyörűek! Ilyenkor úgy sajnálom, hogy nem értek az ebay-hez pedig árban is nagyon jók :S ://

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak egy paypal kell hozzá meg végtelen mennyiségű pénz :))) ... Ám, tudod jól, hogy ha kell segítség, akkor itt vagyok!!!!

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...