2015. május 27., szerda

Liebster Blog díj



Három nagyon kedves Bloggerínától is megkaptam ezt a díjat az elmúlt napoknak, nagyon-nagyon szépen köszönöm nekik :) ! Egyikük Annie volt, a Self-Made Darkness bloggerínája, a másikuk pedig Cathreen, aki egy viszonylag új blogot ír, az Inglice-t, illetve BloodyVampire-től is, akinek blogja a The Gothic dram isn't dead. Nézzetek be hozzájuk, én nagyon szeretem a posztjaikat, bár elég különböző dolgokról írnak, különböző stílusban :) ...

Tehát, akkor a szabályok:
- írj 10 dolgot magadról
- válaszolj 10 kérdésre
- tegyél fel 10 kérdést
- add tovább legalább 5 embernek



Akkor a 10 dolog rólam... Nem, nem, nem írok 30-at, örülök ha a 10 összejön :D ...

1. Borzalmasan rá tudok függni a Facebook játékokra. Először a FarmVillel kezdődött, majd jött a FarmVille kettő, majd a különböző "puzzle" játékok (pl. Candy Crush), most pedig a Klondike. Fogalmam nincs, hogy mit szeretek bennük, de nagyon rá tudok függeni :D ...

2. Ahhoz képest, hogy az alapdiplomám szociálpedagógus, baromi béna vagyok a "szociális" dolgokban... De rá kellett jönnöm, hogy nem én vagyok az egyetlen, sőt! Vannak olyan dolgok, akikhez képest egész jó vagyok :D ...

3. Mindenféle településtípusban laktam már - faluban, városban, megyeszékhelyen -, kivéve a Fővárosban. Ott soha nem is tudtam elképzelni az életemet, és nem is tervezem az ottlétet.

4. Dél-Kelet Magyarországról Észak-Nyugat Magyarországra költözni egy valódi kulturális sokk. Nem mondom, Délen is vannak szép városok (pl. Gyula, Szeged...), de a Nyugati-Keleti hatás bizony ilyen kis országon belül is borzalmasan érződik. Persze itt sem egyszerű az élet, de ahogy én látom, legalább van munka, van ipar. Van remény. Délen sajnos ezek hiányoznak. Vagy a szolgáltatóiparban helyezkedsz el, vagy kimész külföldre. Vagy bazi nagy szerencséd van és akkor találsz munkát.

5. Szerintem ezt egyszer már leírtam, de leírom megint. Egy rohadt lusta dög vagyok. Az, hogy a mester diplomámért dolgozom, cseppet sem a szorgalmamnak köszönhető (bár itt MA-n elég szorgalmasnak számítok O_O...), hanem inkább annak, hogy viszonylag "jó aggyal" rendelkezem.

6. Amikor elkezdtem az alapszakomat, akkor nagyon durván koffeinfüggővé váltam. Reggel egy bögre kávé, napközben energiaital, délben cappuccinó, megint energiaital. Ez egészen addig tartott, amikor egy nap koffeintúladagolásom lett, pánikrohammal megspékelve... Na, onnantól fogva nem ittam energiaitalt, kávét pedig csak időnként, főleg mert a magas csersavtartalmú kávék elkezdték marni a gyomrom. Szóval, megmaradt a mogyorós cappuccino :))) ...


7. Eredetileg a blogot egy "lakásfelújítós"-"tippmegosztós"-"tutorialos" blognak szántam, ezért is van az, hogy az ékszerek a "Praktika" tag alatt vannak. A tutorial-készítős dolgot egyébként próbálom visszahozni, de van olyan, hogy az ember csak alkot és csak alkot :) ... És olyankor bizony nincs idő fényképezni is közben ^^ ...

8. Új célkitűzésem van - professzionalitás. Emiatt vannak a "nagy átalakulások", emiatt van az hogy már nem egyéni, adószámos személyként fogok eladni nemsokára, emiatt kezdtem el PS-el picit feltúrbózni a képeket, emiatt kerülnek rá a képek sarkára a logók, és emiatt fognak azok is lenni, amik még egyenlőre csak a háttérben zajlanak :) ...

9. Nagyon sokszor gondoltam már arra, hogy írok egy "nagy posztot" a Szegedi Egyetemről és az ELTÉ-ről is, de úgy döntöttem, hogy várok addig, amíg nem végzek. Bár a Szegedi Egyetemről szóló lehet meg fog születni, attól nem félek, hogy véletlen valamelyik tanár elolvassa a véleményem és emiatt nem enged át egy vizsgán :D ... Igazából gondolkodtam egy amolyan "filozofálgatós" poszton is, az már nagyon-nagyon régen volt, talán utoljára a kötelező irodalmról írtam ilyet ... De mikor már? :))) Egyébként elég sok "poszt-ötlet" van a fejemben, ezeket tervezem majd leírni, megosztani, de hát még váratnak magukra :))) ...

10. A leges-legnagyobb tanulság, amit megtanultam az élettől, és amit meg szeretnék utolsó gondolatként osztani, az az, hogy mindent csak elkezdeni nehéz. Ha az ember nekilát, akkor már legalább van valami kis lendülete, másrészt sokszor a dolgok alakítják magukat, és néha így magától is haladnak a dolgok :) ... Szóval, csak ne tessék megijedni, és tessék belefogni bármibe is ;) !


Annie 10 kérdése:

1. Mi a legkorábbi emléked az életedből?
Kicsit talán "hülye" emlék, de az hogy egy narancssárga maci-keljfeljancsit keresek... Valamikor bölcsis korú lehettem, talán 2 éves, és annyi van csak meg, hogy szerettem volna játszani vele, és sehol se találtam a szobámban, és kiderült, hogy anyukámék elrakták a raktárba, és hogy megyek fel a raktárhoz (panelban laktunk és a raktárunk a félemeleten volt, kb. 1-1,5 nm-nyi területen). 

2. Mi volt az első rock/dark/alternative zene, amit hallottál? Milyennek találtad, mit gondoltál róla?
Hogy melyik volt az első rock vagy alter zene, fogalmam nincs, így maradjunk a dark zenénél :))) ... Hát, ami nem tudatos volt, még "fetus-bat" (haha... értitek... a baby-bat előtt... haha... értitek...) koromban alapmű volt a HIM és persze a GoodCharlotte Young and Hopeless albuma (egyébként ezeket annyira rongyosra hallgattam, hogy szerintem még ma is el tudnám énekelni jórészét a szövegeknek :D ... pedig már lassan 10-15 éve volt T_T ...). Babybatként az első az természetesen Bauhaus volt, és a Miranda Sex Garden. Ja, meg Manson. Természetesen imádtam ezeket a zenéket, tinikorú "megnemértettként" menedéket nyújtottak, megnyugtattak, erőt adtak. Boldoggá tettek. Ez nem bolondság, votlak erre vonatkozó kutatások, és kimutatták hogy a depresszív zenék jóérzéssel töltik el a depressziós embereket, mert azt tudatja velük, hogy nem csak nekik sz@r. És hát ki az a tini, aki nem depressziós (legalább egy kicsit...)?

3. Mutasd meg az egyik alkotásodat! Ékszer, rajz, festmény, vers, történet, bármi lehet.
Hát, mivel a blogom témája az alkotásaim bemutatása, így most nem fogok egyet kiemelni, helyette hoztam egy ilyen szééép nagy csoportképet, olyan ékszerekről, amik szinte egy délután-este alatt készültek, és még nem mutattam őket, hanem majd most, szépen folyamatosan :))) ... 


Persze mindről lesz majd külön kép is ;) !

4. Mi a legzavaróbb tulajdonság benned?
Süket vagyok. Nem mindig, de néha nagyon. 

5. Ki a kedvenc Youtube-osod?
Hát, nincs kimondott kedvencem. Régen nagyon szerettem a Dancsót meg a Szirmait is, viszont azt vettem észre, hogy borzalmasan megváltoztak mind a ketten, már nagyképűek, ripacsok lettek, és már nehezen tudom őket elviselni. A Dancsót talán még jobban, a Szirmait már szinte egyáltalán nem... Régebben egyébként elég sok videót néztem, sok ékszeralkotós-kreatívkodóst-varróst, meg persze sminkeseket is (sőt, volt nekem is egy goth sminkes videóm, szerencsére sose került ki :D , egyik barátnőm látta csak, neki mondjuk tetszett... ), mostanában azonban szinte csak a FailArmy videóit nézem, meg Herby-ét (mondjuk őt a Kedves nézi, és én meg ott vagyok amikor megy a videó :D )

6. Mi lenne számodra az álommeló?
Huhh, ez elég nehéz kérdés. Nagyon szerettem a Gyermekjóléti Szolgálatnál dolgozni, igaz alig fél évet húztam le ott, mert kezdődött a Zegyetem. Nem mondom, voltak nehéz napok, meg nehéz ügyek, de úgy összességében szerettem csinálni. A mostani végzettségemmel még fogalmam nincs, hogy hol szeretnék elhelyezkedni, szóval, ez még kérdéses, bár ezt is szeretem csinálni ^^ ... 
Azonban azt hiszem, az álom-álom-álom melóm, az mégis csak egy saját, nagy kreatív bolt, mindenféle szépséggel, nyálcsorgatnivalóval :))) ... Nagyon bírnék ott sürögni-forogni, unalmas "uborkaszezonban" meg alkotni, és kéznél is lennének az alapanyagok :D ... 

7. Mennyi időt töltesz reggelente a kinézeted összeállításával?
Kb. 10 percet. Reggel felkelés után irány a fürdő arcmosás, fogmosás, haj-kifésülés (utóbbi tart a legtöbb ideig), majd vissza a szobába ruhák felkapkodása, ami éppen legfelül van, esetenként, ha úgy van kedvem, akkor nyaklánc, fülbevaló, óra, karkötő, mikor mi. Nem éppen nevezném magam egy igazi nőnek ezzel kapcsolatban, a lényeg nálam az hogy érezzem jól magam a bőrömben, legyen kényelmes a nadrágom és a cipőm, a hasam-derekam ne lógjon is, és ennyi... 

8. Mesélj el egy kínos incidenst, ami a kinézetedből fakadt! (Azt hiszem, divatbakinak hívják az ilyesmit.)
Hát, őőő ... hmmm... 3-dikban leszidott egyik akkori osztálytársam, hogy a piroshoz sose szabad rózsaszínt felvenni (fuhh, furi hogy volt olyan idő amikor én rózsaszínt hordtam :D ...). Egyébként tinikoromban, főleg gimiben voltak "furcsa" húzásaim, ami másoknak annyira talán nem tetszett, de sose volt az hogy "Fúúúj, hogynézelki?", pedig hordtam én szoknyával magasszárú tornacsukát (mármint féltérdig érőt, és szerintem kurvamenő volt még mindig). Egyedül, ami talán fura volt, így visszagondolva meg talán akkor is, az az volt amikor térdzoknit meg térd alá érő szoknyát együtt vettem fel és időnként ki volt a bőröm. Igazából ha nem indokolt a kinti 40 fokos meleg miatt, akkor a mai napig nem szeretem mutogatni a bőröm ...  

9. Hogyan definiálnád magad? Hova tartozol, ki vagy te?
Petra vagyok, a Dél-Alföldről. :) Na jó, gondolom stílusügyileg kellene definiálnom magam, de ez meg túl nehéz kérdés. Sosem éreztem magam olyannak, aki csak egy stílusba sorolható be (talán egyedül a Grufti korszakomban...), mindig is egy "vegyesfelvágott" voltam - most leginkább a CoorporateGoth és a DarkMori áll hozzám közel úgy érzem. 

10. Ugye eljössz valamelyik nyári gothtalálkozóra? (Hát persze hogy eljössz :3)
Hát, a nyár még nekem baromi messze van, és általában a kötelező programok nálam mindig utolsó pillanatban derülnek ki, így nem tudom. Már kérdezte más is, de hát még sok víz fog lefolyni a Dunán... Vagy ahogy Szegeden mondják: sok víz fog még lefolyni a Tiszán... Itt meg azt hiszem azt mondanák, hogy addig még sok víz fog lefolyni az Által-éren :D . Szóval, értitek, nem sorolok fel több folyót. 


Cathreen 10 kérdése:

1. Mit gondolsz a saját, eredeti keresztnevedről és arról, hogy a szüleid, vagyis nálad idősebb és több joggal rendelkező személy, nevez el, mikor megszülettél? (Nem kötelező megadni az igazi neved)
Polgári nevem Petra. "Kicsiként" persze nekem se tetszett a nevem, mint oly' sok másik gyerkőcnek, de egy idő után megkedveltem :) ... Igazából apukám után kaptam a nevem, Ő Péter. Nagynéném élettársa Péter. A Kedves Péter. Szóval, így most kimondottan szeretem, főleg mert milyen édes már, hogy mi Petra és Péter vagyunk :) ? Tudjátok, a Péter női párja a Petra! :) Nekem azzal nincs bajom, hogy anyámék neveztek el, sőt, nagy bajban lennék, ha magamnak kellett volna nevet adni mondjuk 5 éves koromban, tuti valami halálciki Tália vagy Izadóra nevet választottam volna akkor, valami brazil sorozat után :D ... (bocsánat azoktól, akiket így hívnak!!!)

2. Ha lenne lehetőséged harcolni vagy alapítani egy Alapítványt, mit képviselnél, milyen célt próbálnál elérni, illetve ha segítő alapítvány, kiknek segítenél?
Általános iskolában állatvédő akartam lenni... Most inkább az emberi jogokért vagy gyerekek jólétéért harcolnék. Meg persze a természetvédelemért is :) ... Egyébként félnék attól, hogy ha egy ügyben mélyen hinnék, akkor előbújna belőlem az állat egy tüntetésen, felvonuláson, mondjuk tuti egy csomó embert magam/magunk mellé tudnék állítani, állítólag jó a beszélőkém és az érvelőkém :D ... 
Egyébként a másik eszmény az "Alkosson minden gyermek" lenne... 

3. Ha tudod, hogy elég okos, rafinált, ravasz és mázlista vagy, milyen illegális munkát vállalnál el, melytől tudod, hogy gazdag lehetsz? Már ha van ilyen.
Őőőhhhmmm... Turista-kereskedelem, vámcsalások? Hoznám be potom pénzekért az ékszeralkatrészeket a képzeletbeli alkotó-boltomba :D ... Na jó, ez elég kegyetlen dolog, nem vallana rám, mert szerencsétlen kínai munkások így is ki vannak zsákmányolva, éh-bérért dolgoztatva, csak azért hogy én picit olcsóbban tudjak megvenni 100 db delfinkapcsot :( ... 

4.Mit gondolsz a mai, 2000 után született, mára tinédzser kórban lévő fiatalról? (Ha te épp beletartozol nem baj, kortól függetlenül várom a válaszokat, illetve ezzel nem akarok megbántani senkit, pozitív és negatív vélemény egyaránt jöhet).
Hát "kapcsolatom" velük nem sok van... A Gyerjóban ugye 18 év alatti gyerkőcök vannak, meg hát van 3 18 év alatti unokatesóm, de róluk meg nem tudok rosszat mondani :) ... Amit általában fel szoktak hozni negatívumként, az a telefon-függőség, de az nem csak a mai gyerkőcöket súlytja, hanem ugyanúgy a 25-35-45-55 éveseket is, igazából körülbelül bárkit, akinek van okostelója és be tudja rajta kapcsolni a wifit vagy a mobilnetet :D ... Egyébként az meg történelmileg bevett dolog, hogy az idősebb (akár pár évvel is) korosztálynak mindig baja van az alatta lévővel... a legjobb az volt, amikor Szocpeden az egyik tanár behozott egy idézetet, amiben az volt hogy ezek a mai fiatalok milyen rosszul neveltek, mindig csak isznak és "duhajkodnak", nem tisztelik már az idősebbeket, stb., és ki kellett találni, hogy mikor írták - ókori görög volt :D ... Szóval, nem újkeletű ez a probléma. 

5.Ha lenne lehetőséged egy saját szekta, vagyis hatalommal rendelkező zárt csoport felett uralkodni, milyen célokat szolgálna, mit hirdetnél vele és mi lenne a neve?
Huhh, hát őőő... nem igazán vannak ilyen nagyra törő terveim :D ... fogalmamnincsen. Valami olyasmi lenne szerintem ide is a válasz, mint az alapítványos kérdésnél... 

6.Mondj pár zeneszám nevet, amelyek jellemeznek téged! (együttes vagy előadó nevével együtt, ha kérhetem.)
Ava Inferi- Oathbound [Link], Paddy and the Rats - Freedom [Link], Dropkick Murphys - Shipping up to Boston (ez a csengőhangom is ^^) [Link], és a Rose Tattoo [Link], Arkona - Liki Bessmertnykh Bogov [Link]. Hirtelen ezek jutottak eszembe arra a kérdésre, hogy ha valaki megkérdezné, hogy mégis milyen belül a lelkem, akkor ezeket mondanám neki, hogy hallgassa meg és akkor talán megtudja :) ... 

7.Mond pár filmet, film címmel, melyek szerinted téged jellemeznének!
2011-es vagy az 1996-os Jane Eyre [Link ; Link] hát ez örök szerelem Jane Eyre karaktere egy ideál számomra
Felvéve [Link] ez egy eléggé leminősített film, de én pont az egyetemi felvételis időszak előtt láttam és bizony akkor ott nagyon sokat jelentett :) 
Miss Potter [Link], mert az alkotásról, az önmagunk mellett kiállásról szól, és mert olyan mérhetetlenül naiv és ártatlan az a film :) ... 
Észak és Dél [Link] ez nagy szerelem ám nálam, John Torton ugye.... 
új, hozzám közel álló film a Hős6-os [Link], a nézése közben a Kedves csak annyit mondott, hogy visszafejlődtem 6 évessé :D de hát olyan cukííí :D, 
szerintem még illik hozzám a Hobbit, illetve a Gyűrűk Ura világa is... na, ott tuti elf lennék :) ... 
Más film hirtelen nem jut eszembe, amire azt mondanám, hogy na, ez a lelkemből egy szelet...  


A 2011-es Jane

8.Mit gondolsz az Ateizmusról?
Mindenkinek joga van eldönteni, hogy miben hisz vagy éppen nem hisz. Én nem tudnám leélni az életemet ateistaként, megnyugtató azt gondolni, hogy van feljebbvaló akármi (nem kimondottan isten, lehet nagyszellem, filozófia, karma, kinek mi), ami ha elakadok útmutatást ad, vagy a sötét percekben fordulni lehet hozzá, egyszóval egy kapaszkodót ad. Nekem jól esik a "szükség óráján" imádkozni, akkor is ha vannak olyan nézetek miszerint nincs ki meghallja az imát. 

9.Szerinted mikortól nevezhető az ember mivolta léleknek vagy neurotikai viselkedésnek? (Például az együtt érzés mentális képesség vagy lelki eredetű érzelem)?
Szerintem minden érzelemért a lélek felelős :) ... Bár elméletileg a lelkünk az homloklebenyünkben lakik (ha jól emlékszem ... sose volt a kedvencem a biosz, ezt meg funkcionális anatómián tanultuk, de lehet rosszul maradt meg ^^" ... valami okos, aki tudja az szóljon hogy mekkora hülyeséget írtam!), én ezt valahogy nem tudom elfogadni, valahogy nekem túl egyszerű ez a válasz :) ... A lelkünk mindenhol ott van bennünk szerintem, ő felelős mindenért, amik mi vagyunk. Persze az feljön akkor kérdésnek, hogy vajon az agyunk része-e a lelkünknek ezen logika alapján? Hát, nem tudok rá válaszolni úgy hogy ne mondjak ellent magamnak :) ... 

10.Mond egy élő, létező személyt, aki a példaképed, tiszteled és becsülöd munkásságát, esetleg szeretnél hasonlóan sikeres lenni! Ha van ki az, és miért?
Igazi példaképem sosem volt. Mindig voltak olyan személyek, akiket tiszteltem ezért vagy azért, de példaképnek nem tudnám mondani, valahogy olyan lekorlátozónak érzem ezt a fogalmat... Szóval, ezért nincs :)


Bloody Vampire kérdései

1. Van példaképed? És ha igen, ki az?
Mi ez a példakép-mánia :) ? Előző kérdésben megválaszoltam már igazság szerint :) ... 

2. Mi a véleményed a rasszizmusról?
Hihetetlenül mélyen elítélem. Az előítélet és a rasszizmus a bugyuta agy bugyuta védelmi reakciója csupán, ugyebár az ismeretlentől való félelem miatt... 

3. Kedvenc festőd?
Huhhh, hát van egy pár ... Legkedvencebb Mucha, és Waterhouse :) ... És persze Dalí, az olvadó órái miatt :)))  

Ő a gmail-es / google-ös profilképem ^^ ... 

4. Melyik évszak illik legjobban a személyiségedhez?
Ősz és a tavasz. Utóbbinál imádom az ébredező természetet, előbbinél pedig az elmúlás gyönyörködtet. Kár, hogy hála a globális felmelegedésnek, kezdenek eltűnni szegény évszakok :( ... 

5. Mi a véleményed a drogokról? Kipróbáltál már valamit?
Csak legálist próbáltam eddig. Egyébként én hiszek az önrendelkezés jogában (meg úgy a többi alapvető emberi jogban is), de azért a dizájnerdrogok készítőit fellógatnám. Főleg, mert olyat árulnak ugyebár, aminek a hatása teljesen ismeretlen, a többsége az ilyen drogoknak ugyebár talán még súlyosabban egészségkárosítóbb, mint a "klasszikusoké" (gondoljunk csak a "csodálatos" krokodil drogra...). Egyébként érdekes filozófiai felvetés ugyebár az is, hogy mi az a mennyiség, amitől drog a drog, és mikor van az amikor "még" csak gyógyszer (pl. ópium, morfium, stb., amik ugyebár erős fájdalomcsillapítók az orvostudományban, illetve hát az is köztudott tény, hogy a kannabisz görcsoldó hatású, Viktória királynő például kannabisz-tinktúrával enyhített a menstruációs görcsein). Egyébként szerintem az egészséges ember el tudja dönteni, hogy mire van szüksége - a nikotin, a koffein és az alkohol legális, mégis vannak jópáran, akik nem alkoholisták, nem láncdohányosok, nem isznak kávét minden reggel stb... 

6. Hogy jössz ki a veled ellentétes nézeteket valló emberekkel?
Ez a partnertől is függ. Egyékbént én elég toleráns ember vagyok, ha nem ugyanúgy gondolkodunk, az szerintem egyáltalán nem probléma. Persze vannak baromságok, meg olyan elméletek, "vallások" ha lehet így mondani, amit én mélyen elítélek (pl. a fent említett rasszizmus), olyankor igen, eléggé vissza kell fognom magam. De ha a másik nem akar mindenképp meggyőzni az igazáról, és nem köti mindenképp az ebet a karóhoz, akkor részemről rendben van a dolog, nem célom megváltani a világot a begyöpösödött gondolkodású emberektől... De azért nem árt néha egy kis szemlélettágítás :) ... 

7. Ha egy napig legálisan lehetne gyilkolni, élnél vele?
Huhhh, jujjj, nem! Nem mondom, néha bennem is felmegy a pumpa, ne legyen senkinek se rólam az az elképzelése, hogy én maga vagyok a nyugalom és a tolerancia :D , de azért ahhoz valakinek borzalmasan nagy "vétket" kellene elkövetnie, minden határon túl kell mennie ahhoz, hogy én el akarjam venni az életét. 

8. Mit gondolsz az öngyilkosságról?
Az önrendelkezésbe vetett hitem itt is dominál. Szerintem egy szinte teljesen természetes velejárója az emberi létnek, nagyon kevés az olyan ember, akinek legalább egyszer élete során ne fordult volna meg az öngyilkosság valamilyen formában a fejében. Elég szerintem egy egyszerű "Mi lenne, ha én most nem lennék itt?" kósza gondolat. A keresztény dogmatikával ellentétben én azt se gondolom, hogy aki öngyilkos lesz, az nem kerülhet be a mennybe - szerintem Isten megbocsájtóbb az öngyilkossokkal jóval jobban, mint ahogy mi egyszerű halandók azt gondolnánk. 

9. Hiszel a szellemekben?
Nem igazán tudok erre egyértelmű választ adni, csak azért mert nincs rá egyértelmű válaszom. Nem gondolnám, hogy 

10. Van valami titkos félelmed?
Nem annyira titkos, sokszor volt kérdés már ez a különböző TAG-ekben. A repülő galamboktól félek. És igen, voltam már Velencében, és igen, nagyon rossz volt az ott lévő galamb-dömping! T_T 


Akkor jöjjenek az én kérdéseim.... 
1. Mit csináltál 3 órával ezelőtt?
2. Színház vagy mozi?
3. Volt már paranormális élményed? Mesélj róla, ha volt!
4. Van valami furcsa, mások számára talán különös szokásod?
5. Mi az, amit szerinted gyakran félreértenek veled kapcsolatban az emberek?
6. Mit csinálsz, ha ideges vagy? Hogyan küzdöd le?
7. Van tetoválásod vagy piercinged? Ha nincs, tervezel valamelyiket?
8. Ha egy lakatlan szigetre vetődnél, mi lenne az a 3 dolog, amit mindenképp nálad lenne?
9. Ha lenne egy halom kincsed, hol rejtenéd el őket?
10. Van olyan szó, amit utálsz?


És a kihívottjaim
Próbáltam olyanokat választani, akik még nem kapták meg a díjat, de nem nagyon maradt ki senki se, akiket szívesen olvasok :) ... Azért pár nevet megpróbáltam összeírni
1. Megaera 
2. Wikka 
3. Stenonis 
4. Mirage Fontane 
5. Bárki, aki szeretné kitölteni a borzalmas kérdéseim :D ! Csak hagyjon itt egy kommentet ;)

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm! :) Igazából már megkaptam, csak még nem jutottam el a posztolásig, de nagyon szívesen válaszolok a kérdéseidre ^^

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...