2015. május 1., péntek

Polyvore 4.

Na jó, nem tagadom, nem ez lett életem legjobb Polyvore-ja, de próbálkozom, és ígértem, hogy fejlődni fogok velük :) ... Most újdonságként bejött az, hogy bizony leszedtem az ékszerek hátterét, így annyira nem "esnek ki" a képből talán. Ami kicsit aggaszt, hogy nekem ettől baromi furcsa lett... Szóval, építő kritikákat várok :) !

Nézzétek meg az előzőket is:

Polyvore 1. - Facebook - Blogger

Polyvore 2. - Facebook - Blogger

Polyvore 3. - Facebook - Blogger

A képeket természetesen ismét az oldalon találtam, gondolom rájöttetek, hogy a türkiz és a fekete kombinációjára akartam rámenni :) ... Szeretem mindkét színt ^^! Az ékszerek sajátok, őket látjátok:

- Nagy csillámos türkiz medál [Link] - 1300 HUF 

- Türkiz glitteres gyűrű [Link] - 650 HUF 

- Türkiz lógós fülbevaló [Link] - 550 HUF 

Megtaláljátok továbbá őket a Facebookos Éjszakai Csillámok mappában ;) ! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...