2015. május 31., vasárnap

Májusi összefoglaló

Annyira réges-régen írtam már ilyen összegző-összefoglalót, pedig régebben minden hónapban készült. Utána is minden hónap végén eszembe jutott, hogy basszus, írni kéne, de persze valami mindig közbejött... Most úgy voltam vele, hogy ha törik, ha szakad, igenis készülni fog egy összefoglaló :) !

A május nálam most nem csak az évvégi zéhákról és az első vizsgákról szólt, hanem jó pár újdonságot is hozott az életembe... Elkezdtem festegetni, ezeket meg is mutattam nektek. Először minden a Madaras ablakdísszel kezdődött [Link], ami egyébként azóta is az ablakban lóg :) ... De készültek még Szivárványos pillangók [Link], színes medálok [Link] - ez utóbbiból az ékszert is megmutattam már [Link]. Egy szó mint száz, bizony ismét betört az életembe a festés [Link] :) ! Egyébként készült még pár ablak/ajtódísz, de azok nincsenek kész, így még nem kerültek megmutatásra ;) !


Szintén újdonságként jelentkezett, hogy eldöntöttem, jóval professzionálisabb leszek, mint eddig. Ez egyébként is egy állandó célként lebegett a szemem előtt, többek között ennek köszönhető az, hogy Facebookon [Link] új albumkategóriák készültek, már nem ékszertípus szerint vannak rendezve nálam a dolgok, hanem "stílus", téma szerint. Jó szemezgetést ;) !

Szintén ehhez kapcsolódik, hogy kicsit átalakult a blog is, a fenti oldalsáv kiegészült pár újdonsággal - van már Rólam [Link], Itt találsz még meg [Link] és Elérhetőségek [Link] menüpont is, amik eddig úgy érzem, hogy nagyon is hiányoztak.

Szintén újdonság, hogy a blognál a TAG-ek skálája kibővült, már alapanyag és szín szerint is lehet keresgélni nálam :) !

Beléptem a Polyvore világába [Link], ezért láthattatok több szép összeállítást is, amikkel nem tervezek felhagyni, nyáron talán picit több időm lesz, mint most, vizsgaidőszakban, és bizony akkor még fog készülni jó néhány hasonló szépség ;) !

Talán az egyik utolsó újdonság a képekkel kapcsolatos változások. Őszintén megmondom, eddig bele sem gondoltam úgy igazán, hogy milyen fontosak is a jó minőségű, jó színárnyalatú képek, szerencsére a CsináljÉkszert 5letelő facebook-csoport [Link] rengeteg ötletet adott :) !  Szintén nagy segítségemre volt a Kézműves Kommandó is [Facebook ; Oldal] - érdemes a kézműves emberkéknek benéznie hozzájuk, ugyanis sok jó, hasznos tippet olvashatunk! :)


Térjünk rá akkor kicsit a Facebook oldalra [Link]. Először is, nagyon örülök neki, hogy amióta a fentebb említett változásokat eszközöltem, egyre több like érkezik :) ! Mivel Facebookos statisztikát még soha nem írtam, gondoltam itt az ideje :) ...

Eddig összesen 286 ember like-olta az oldalt - 90%-uk nő, 10%-uk férfi. Azért azon a 10%-ék férfin meglepődtem, hiszen az oldal mégis csak ékszerekkel foglalkozik, a férfiakat pedig ez általában nem érdekli :) ... A többség 18 és 24 év közötti (44%), illetve 25-34 év közötti (30%). Ezen szerintem nincs min meglepődni, egyrészt ez a korosztály a legaktívabb Facebookon, másrészt pedig én is ide tartozom, és hát a hasonló korú emberek általában bevonzzák egymást :) .

A top 3 "likeoló" ország: Magyarország (219), USA (7), Egyesült Királyság (6). De van még Román, Mexikói, Olasz, Szerb, Lengyel, sőt, még a Dél-Afrikai Köztársaságból is rámtaláltak, igaz, onnan csak ketten, de ilyenkor az ember mindig meglepődik, hogy milyen nagy is a "web-falu" :) ...

Ha városokat nézzük, akkor első helyen Budapest szerepel (61), utána Szeged (14), illetve Mickolc (9), illetve Debrecen (9) áll. Be kell valljam, az első két helyen meg sem lepődtem, hiszen mégis csak Szegedre jártam, illetve Pestre járok most egyetemre, és hát ugyebár így jóval egyszerűbb megoldani az esetleges személyes átvételeket, de Debrecen és Miskolc? Ráadásul elég magas arányban... Borzalmasan kiesnek nekem, de azért nagyon örülök, hogy itt vannak ők is :) ! Egyébként vannak még likeolók Kecskemétről, Halasról (hát, mégis csak a szülővárosom :))) ), Pécsről, Nyíregyházáról, Egerből és Tatabányáról is!

Beszélt nyelvek tekintetében a legtöbben magyarul tudnak (214), ezen se kell meglepődni, hiszen bár voltak olyan elképzeléseim, hogy majd írok kétnyelvű bejegyzéseket, sőt, született is jó néhány, de rájöttem, hogy nekem nem tetszik úgy egy poszt, hogy a fele magyar, fele angol, szóval megmaradtam szép anyanyelvünknél, hiszen mégis csak ezt beszélem már születésem óta :) . Második helyen - nem meglepő módon a likeoló országokra visszautalva - az amerikai illetve a britt angol áll (26-11), őt követi a spanyol (15), de van még német, lengyel, olasz, török és cseh is.

Hát, nem semmi :))) ...


Térjünk át akkor a blogra!

Összesen eddig kb. 228,650 látogatója volt a blognak! Váó... Az elmúlt hónapban kb. 2000-en jöttek erre. Ezek számomra hatamlas számok :))) ... A hónapban (ezzel együtt) 27 bejegyzés született.

A hónap top3 bejegyzése:
- Bangood Wishlist - Táskák és pénztárcák [Link]
- Kínai és Csinálj Ékszertes csomagok egy nap [Link]
- Praktika - Naprendszer statement nyaklánc (+tutorial) [Link]

A hónap top3 ékszere:
- Naprendszer statement nyaklánc (+tutorial) [Link]
- Szárnyas Ametiszt medál [Link]
- Zöld élet karkötő [Link]


Ha a közönséget nézzük, akkor a top3 helyezett az elmúlt hónapban nem más, mint Magyarország (1079), USA (234), illetve Ukrajna (204), de vannak még oroszok, németek, románok, egyesült királyságbeliek, tajvaniak, fehéroroszok, sőt, még indonézek is! Helló, Világ :) !

A forgalom forrásait tekintve rengetegen a MagyarBlogok [Link] oldalon keresztül jutnak el hozzám, illetve másik ilyen nagy forrás nem meglepő módon a Facebook, ahol többek közt nem csak a saját oldalamról szoktam posztolni, hanem több blogos csoportban is benne vagyok, gondolom azért ezok is elég nagy húzóerők :) ...


És akkor most az alkotásokról :) ...

Viszonylag sok ékszer készült ebben a hónapban (és igen, még van jó pár, akiket nem mutattam ^^), és igen, sajnos a majdnem másfél-két hétig tartó betegségem miatt annyit nem tudtam posztolni, mint szerettem volna... De nem búsulunk, mert ami késik, az nem múlik!

Ha választanom kéne, akkor ez lenne nálam a havi toplista:
- Naprendszer statement nyaklánc (+tutorial) [Link] : főleg azért, mert rengeteg kihívással járt, de hihetetlen büszkeséggel töltött el, amikor elkészült, főleg mert hasonló nyakláncot még sosem csináltam, és bizony ez egy abszolút új dolog lett nálam :) ...
- Szárnyas Ametiszt medál [Link] : ő úgy gyönyörű, ahogy van. Áprilisban mutattam rengeteg ásványos-szépséget, és bizony, ő is a hónap végén készült, de már csak májusban jutott rá idő, hogy bemutassam nektek :) ...
- Madarak fülbevaló [Link] : Ő is a szépsége miatt került fel, illetve azért is, mert régóta szerettem volna ezzel a medállal fülbevalót vagy nyakláncot készíteni. Szeretem az antik réz és antik bronz színárnyalatát, főleg ha lilával van kombinálva :) ...
- Kék ezüst kis medál [Link] - először használtam ezt a színárnyalatot üveglencse alá, és hát elámultam a végeredménytől, olyan gyönyörűen csillog :) ... szerintem még fog ilyesmi medál készülni ;) !
- Zölt antik bronz medál [Link] : ő is azért került bele a toplistámba, mert olyan gyönyörűen csillog, hogy az ember legszívesebben egész nap csak a fény felé tartaná, és gyönyörködne benne :) ...


Ha esetleg volt személyes kedvencetek, amit nálam láttatok, és úgy érzitek, hogy kimaradt a felsorolásból, ne habozzatok megírni ;) !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...