2015. május 3., vasárnap

Praktika - Madarak

Még a jó múltkor, Húsvétkor mutattam hogy vettem/kaptam egy Funny Birds nevezetű "kreatív festőkészletet", amit akkor is mutattam, hogy 3 madárkát rejtett, amit le kell festeni, és mehet is az ablakba :) ... Nos, az elmúlt két napban őket festegettem ^^! Egyik felük zöld árnyalatú lett, míg a másik sárga :) ... Az alsó két kör alakú gyöngy eredetileg szürkés színű volt, őket is befestettem :) ... Így készült ez a nonfiguratív ablakba való. Ahhoz képest, hogy most először használtam akrilfestéket, azt mondom elégedett vagyok az eredménnyel, olyan annyira, hogy legszívesebben csinálnék még jó pár ilyen kis madárkát :) ...

Bocsánat a képek minőségéért, ez a szürke időjárás nem a fényképezésnek kedvez :( ...

Ilyen az egyik felük.




Ez pedig a másik oldal.




Szerettem volna olyan képet is, ahol az ablakban van felakasztva a dísz, ez persze szinte lehetetlen vállalkozásnak bizonyult, de azért csak megmutatom ezt a két képet is :) ...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...