2010. június 13., vasárnap

Érettségi előtt

Nos, hamarosan végetér életem egy nagyobb szakasza - már elballagtam és 16-án, tehát 2 (vagy 3, ki hogy számítja) nap múlva szóbelizni megyek. Még kell tanulnom, nem, cseppet sem végeztem ,de el akartam kezdeni a Blogom írását.
Nemrég néztem meg a Julie és Julia c. filmet, igazából annak a hatására akartam elkezdeni. Nincs túl nagy tapasztalatom a Blogolásban, bár régebben volt már pár ilyenem, de félbehagytam őket - nem túl nagy dicsőség, de így volt sajnos.
Gondolom mindenki felteszi magának a kérdést, hogy mi a fene az a "P-Project Blog"? Hát, igazából arra gondoltam, hogy mindenféle tapasztalatomat (főzéssel, fogyással, felújítással, lakásdíszítéssel) kapcsolatban megírom, hátha valaki pont arra kíváncsi, hogy pl. mi a titka a finom muffinnak (mert állítólag a muffin akkor legjobb, ha én csinálom).
Nemrég vettünk Szegeden egy lakást, és ha vége az érettségi mizériának, akkor megyünk oda felújítani. Nem most csinálnánk először, hiszen a jelenlegi házunkat (ahol a szüleim laknak) is sokszor mi csináltuk, főleg miután 1-2 mesterembert anyám elüldözött. Nem nagyon kedveli a mesterembereket :), vagyis jobban mondva azokat nem, akik nem értenek a mesterségükhöz. És egyébként is, amit egy festő 3 évig tanult szakmunkásban, mi azt 1 nap alatt megtanultuk tapasztalatból. Persze, nem mondom hogy profik lennénk, de ha falfestésről van szó (beltériről), akkor lassan nagyon profikká válunk.
A blog nem hiszem, hogy naponta fog frissülni, de kezdetben minden bizonnyal így lesz. Később, ez majd ritkul, ahogy a munkák kevesülnek. Nem, nem valami önképző kört szeretnék létrehozni, épp csak a tapasztalataimat szeretném átadni azoknak, akik kíváncsiak rá (remélem sokan lesznek ilyenek).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...