2010. június 13., vasárnap

Vásárlás - Egy nő legjobb barátja

Bemutatnám a nagyérdeműnek Egy nő legjobb barátját - A dobozt :D Bármilyen vicces is, igenis, hogy szükségünk van ilyesmire; egy mindenféle csecsebecse-tartó dobozra. Egy nagykereskedésben találtam rá, és 250 forintért vettem, pedig elég nagy doboz. Tehát, kapni kell az ilyen alkalmakon, hacsak valaki nem akar úgy járni, ahogy én régen - folyton elveszítettem a hajgumijaimat, ugyanis mindig máshová tettem őket. A hajkeféimmel ugyanez volt a helyzet - javíthatatlan nyilas vagyok :)

Tehát, amikor megláttam ezt a dobozt, nem tudtam neki ellenállni és megvettem. Azóta már a hajpántjaim és hajkeféim is bennevannak, igaz a fényképnél még csak az innen-onnan összeszedett hajgumijaimat tettem bele. Tehát, ha valaki azt gondolná, hogy felesleges egy nagy dobozt venni (jó, ne is vegyen senki se 20x30-as dobozt vagy nagyobbat), de higgyétek el, igenis szükség van a helyre, ha hajbavalókról van szó; hajcsatok, hajpántok, hajgumik, hajkefék - igenis rengeteg helyet foglalhatnak el!

Aki ügyesebb, annak ajánlom, hogy csináljon keményebb kartonból hasonló dobozt, és borítsa be azt valamiféle csomagolópapírral! Karácsonykor majd csinálunk ajándékdobozt, abban a postban meg fogjátok látni, hogy milyen jópofa is lehet egy ilyen kis doboz :) !!! És aki ügyes és szemfüles, az tényleg 200-300 forintért be tud szerezni egy 15x20 centis darabot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...