2010. június 22., kedd

Zoé Pit - mert a Punk nem halott!

Zoé Pit, egy magyar származású (jelenleg is kis hazánkban élő), egész világot megjárt punk művésznő. Foglalkozik Ő mindennel - ha a honlapjára tévedünk, rengeteg fotót találhatunk képeiről, és egyéb alkotásairól. Ami nekem még nagyon szimpatikus, hogy sok nála a "hulladék-szobor".
Én leginkább a "Halloween-garden"-jét kedvelem a legjobban (abból is leginkább ezt az aranyos kis varjú-szobrocskát, fentebb), bár 1-2 alkotása számomra már túl színes (de ez legyen az én saját gondom :) )
De ez a nő tényleg nem semmi! Az alkotásai meghökkentőek, szinte már-már provokatívak, talán azért is tetszik nekem annyira :) (a képek természetes a hivatalos honlapjáról valóak). Ajánlom mindenkinek, aki valami TÉNYLEG újat akar látni! :)

3 megjegyzés:

  1. Szió!
    Szilágyi Zoé (Zoé Pit) vagyok...
    Örülök hogy tetszenek a dolgaim. A varjú sajnos már tönkrement ,az idő foga tönkretette, bár a feje megmaradt-amit egy képre biztosan fel fogom használni.

    VálaszTörlés
  2. Ezt szomorúan hallom, mert tényleg nagyon aranyos kis jószág (volt) :) ...
    Izgatottan várom már azt a képet :) !!! Gondolom az is felkerül majd a honlapodra :) ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...