2010. október 17., vasárnap

Csakúgy, a cippellőkről

Ihletadónak: KATT
Távol áll tőlem a NewRock stílus, de na. Tényleg sok 100ezer pízecske egy cipőért. 1-2 család örül, ha egész évben keres ennyi pízecskét, nem hogy egy cipellőre kiadja... (igen, szociálpedagógus szemlélet, szörnyű :) ...)

Tegnap délelőtt vettünk egy új cipellínőt, egy Marco Tozzi csizmát. Őtet :)
Tudom, hogy nem az az "atomtrú" csizma, de szerintem gyönyörű. És 12ezer pízecskéért, bőr, térdig érő csizma nem is drága, szerintem. Tudom, hogy turikban 1-2 ezer forintért is lehet már bőr csizmát venni, de ez mégis csak márka, és mégis csak új.

Picit rá kellett igaz magamat beszélni, hiszen a 20soros, 4csatos Steel bakancshoz képest egy Marco Tozzi csizma... Hát. Nem épp ugyanaz. De píztelen, "tipikus" egyetemistaként a pénzadók döntenek nálam :-/ ... És persze megint jöttek, a "Egy pedagógus legyen csinos, nem illik már hozzá a bakancs" -> én ebben nem hiszek. Egy pedagógus is csak ember, és én ismertem picit sem csinos (itt most nem az alkatra, hanem az öltözködésre értem) vagy elegáns pedagógusokat is...

Azért nem mondtam le a bakancskáról! Amint megszalad kassza saját pízikémen beszerzem, úgy döntöttem. Oké, az se ma lesz. De legalább a magasság, a szín, és a 4ből 2csat megvan :D ...

Ő lett... ...Őhelyette.

2 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...