2010. október 4., hétfő

Ismét a nagyszámok bűvöletében :)

Közel a 666-dik látogatómhoz, és lassan a 100dik "okos" bejegyzésemhez gondoltam most is írok pár okoska szavacskát :D (nem mertem dúrva képet betenni, így lett ez a 666-os úti tábla).
Tudom, hogy mostanában nagyon kevés szépségességről írtam, amit csinálhatnék, de sajnos nem nagyon van időm :-/ ... Én csak a jövőben bízom, hogy lesz :) . Ráadásul a varrógépem is jó mostmár, tehát, minden lehetőségem meglenne hozzá ,épp csak az idő hiányzik a "gyönyörű" egyenletemből :) . De remélem hamarosan is meglesz.

Addig is nagyon hálás vagyok nektek, hogy olvastok!!!! :) Nagyon boldoggá tesz, hogy röpke 3 hónap alatt több mint 600 ember járt erre. Nem számítottam volna rá.

Köszönöm mindenkinek!!! :)

P-Blither

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...