2010. október 19., kedd

Praktika - Hajtű Project 1 - Az egyszerűk

Sajnos nem szoktam túl sokszor hajtűt hordani, de most valahogy kedvet kaptam hozzá... Meg nagyon könnyen fel tud dobni egy ilyen kis apróság egy egyszerű kontyot, vagy ponytail-t is. Remélem tudok majd inspirációt adni nektek!

A legelső hajtűm :) a legegyszerűbb is egyben.
Ami kell hozzá:
- Egy kb. 200-300 forintos fekete rózsa kitűző
- pár méter szalag és csipke
- hullámcsat
- tű és cérna

A rózsánkat csak varrjuk hozzá a csipkéhez és a szalaghoz, majd a tűt akasszuk hozzá a hullámcsathoz. Én nagyon szeretem, hogy a szalagok és a csipkék is mind-mind különböző méretűek :) ...
Fekete fűzőhöz és hosszú selyemszoknyához kötelező a hajba!



A második hajtű icipicit "bonyolultabb" csak az előbbinél. De éppen csak icipicivel.
Ami kell hozzá:
- Selyempapírvirág (Müllerben vettem, 250 forintért)
- hullámcsat

A világot igazából csak rá kell csavargatnunk a hullámcsatra, de szépen és ízlésesen. Ennyivel bonyolultabb csak az előzőnél.
Ha esetleg nem találunk ilyen virágot, akkor a múltkor nagyszerű ötletet láttam - egy egyszerű művirágfejbe drótot szúrunk, és a drotót kell a hullámcsatra csavargatnunk. Ez sajna nem megy mindig túl esztétikusan, így inkább kontyokhoz ajánlanám :) ...


Hamarosan jönnek a "bonyolultabb" hajtűk, amik hasonlóan egyszerűek lesznek valójában :) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...