2010. október 9., szombat

Praktika - Black and White - Fejdísz és egy kérdés

Mai nap végül mégis csak alkottam, hiszen a TV-ben Miss Marple volt :) , és az idős hölgy és a különleges halálok és bűntények meghozták az ihletem, így készítettem egy 2 in 1 nyak-, és hajpántot, illetve picike kis díszt, amiről egyenlőre még nem tudom, hogy mi is legyen. Esetleges ötleteket szívesen várok kommentbe! Gondoltam rá, hogy gyűrű legyen, vagy ez is nyakpánt, de igazából nem tudom... Ti mit gondoltok?

Ő itt a hajpántként használt szépség

Amiből készült:
- Fekete gumi
- fekete csipke (2 réteg - masninak varrva)
- fekete cérna
- rezes, antikolt dísz (régebben fülbevalóm volt, csak eltört - igaz átalakítottam, hogy medálosabb legyen)

itt alapból láthatjátok :)

ez pedig A kérdés - Mi legyen belőle?

Amiből készült:
- Fehér tüll (2 réteg, összehúzva, így 1-1 kört kialakítva)
- kulcs alakú kis medál
- fehér csipke (masninak varrva)
- fehér szalagocska
- fehér cérna

Annyi játék van mostanában, az is megfordult a fejemben, hogy esetleg elajándékozom. De döntsetek ki! Kérlek kommentbe írjátok le a véleményeteket :) !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...