2011. március 27., vasárnap

25 és még pár semmiség

Örömmel jelentem be, hogy 25dik olvasóm Misa-Misa lett :) Pár levélváltás után meg is egyeztem vele, hogy majd valami kis aprósággal meglepem, ami (még számomra is) meglepetés lesz :) .
Ráadásul Vegazussal is egyeztetek egy cseréről, de szerencsére azt épp tegnap este fejeztem be :) .
És a Hospitáló hetem is véget ért. Szörnyű volt. Vagyis az a része, ami csoportos volt. Az egyénit élveztem. De lehet a csoportosra már nagyon elfáradtam, meg ott idősebbekkel is voltunk. Egyáltalán nem volt egyszerű, hiába is gondoltuk - mi kis naívak - azt az első pillanatban... Hajj.
De panaskodás helyett, inkább tanulok, ha már egyszer a köv héten megint ZH-zunk ezerrel :D ... DE utána legalább szünet!!! Már nagyon, de nagyon várom :) .

1 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...