2011. március 4., péntek

Képek - Újabb álomházikók szerintem :)

Találtam pár gyönyörűséges és szerintem inspiráló képeket gyönyörű házikókról! Tisztában vagyok vele, hogy nem mindenkinek ezt jelenti az "álomház" kifejezés, de szerencsére ez egy nagyon szubjektív kifejezés, így nyugodt szívvel használhatom :) !

A házak



Egy kis természetes kerti dísz ;)

A folyosó

A nappali

A világ legszebb szófája

Egy másik gyönyörű alkotás - egy zongora

Még egy kis gyönyörűség - pohárkák

Hálószobák :)


Mondjátok azt, hogy nem gyönyörűek ^^!

2 megjegyzés:

  1. Jaj Blithe sírok:):)
    Közben majd írok meggazdagodási projekt ügyben is csak a héten el voltam úszva melóilag meg gyerekileg:)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...