2011. március 27., vasárnap

Pár új modul


Adtam két új modult a blogomhoz - "Aktuális" és "Aktuális játékok" címmel. A jobb oldalon, legfelül találkozhattok velük.
Régóta gondolkodtam már, hogy kéne két ilyen modul, most pedig végre létre is hoztam őket. Aktuálist nektek, hogy tudjátok mikor mi a fontos ;) , a Játékosat pedig magamnak is, mert sokszor azt se tudom, hogy melyik játéknak mikor vagy hogy van a határideje :) ...
És az előző bejegyzésemben ígértem a FamilyGuy-os képet. Aki szereti a sorozatot, annak tetszeni fog, aki nem, az gyűlölni fogja, aki pedig nem ismeri, talán furának tartja a "Korcsot, a Dagadtat, meg a Kisbabát" :) . De én azért szeretem. És ez a kép is jópofa szerintem :) Kövezzetek meg érte, és az vesse az első követ... Hát, tudjátok :)

2 megjegyzés:

  1. Hogy "Sztyuit" idézzem:
    Hát ez valami pazar =D

    VálaszTörlés
  2. Jó ötlet a két új modul!
    Időnként én is bevezetek hasonló újításokat a blogomon, de eddig még sose írtam ki posztba. Lehet hogy kellene, mert valószínűleg így a legtöbben észre se veszik!

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...