2012. április 23., hétfő

Cipők, cipők, cipők...

Hát, az egész ott kezdődött, hogy a múltkori kis lábbelim meghalt egy pesti kirándulás alkalmával. Szegénykém nagyon ramaty állapotba került, ami a talpát illeti (és persze a blokk sincs már meg hogy kicseréltessem ^^"), így az utóbbi pár napomat megint cipőkereséssel töltöttem.

Ilyen állapotba került szegénykém talpa... Mivel jobb ötletem nincs, így maradt a jó öreg
ragasztópisztoly :) ... 

Hamarosan rá is akadtam egyik szépségemre, 2400 forintért. Volt rajta egy arany akármicsoda, amit én kicseréltem egy ezüst szárnyacskára :D ... Csak jobban illik már hozzám O:))) ... Na jó, annyira talán mégsem ^^.



Imádom, hogy ilyen kis aranyos lakk az orra, a többi része pedig szürke, valamiért nekem így egy kicsit "retrosabb" :))) ...
Bementünk egy másik boltba is, amolyan "Nézzünk körül, mert hát ki tudja" alapon - és ott láttam meg Őt. 1900 forint volt - és "valódi bőr", amin én igazából jót mosolyogtam ^^" ... Ennyi pénzért csoda ha műanyagcipőt kap az ember, nem hogy szegecsekkel kivert bőrt :D !



A legvagányabb cipő a világon ^^. Imádom. Mondjuk, fura, a barátnőimnek sokkal jobban tetszik rajtam, mint saját magamnak :D ... Ők folyton mondják, hogy ennél "hozzám ilőbb" cipő nem is lehetne :) ...

És szerencsére mind a két cipő nagyon kényelmes viselet. Direkt szerettem volna lapos sarkúakat, általában azokban megyek suliba, vagy ha ide-oda kell szaladgálnom. No, meg magassarkúm van jó pár, olyan 4-5 pár biztos, de hát ugyebár egy nőnek cipőből sosem elég ^^ ...

2 megjegyzés:

  1. A 2. cipő nagyon tetszik :]
    ennyi pénzért meg... nevetségesen jó ár

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abszolút. El se mertem hinni, amikor megláttam az árát :)

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...