2012. április 3., kedd

Jokin' Tutorial - Hogyan készítsünk trógót ékszert?

Gondoltam megengedhetünk magunknak a dolgos hétköznapokhoz egy kis mókázást, hogy megédesítsük a mindennapjainkat :) ! Ezért állítottam össze ezt a kis görbetükröt.  

Hogy készítsünk trú-gót ékszert? 

Egy kép a "tökéletes feketéről" :)

Az első és legfontosabb dolog, hogy az alapszínünk (és nagyjából az egyetlen színünk) legyen a fekete. Lehetőleg a feketénél is feketébb, a legjobb a "legfeketébb" szín. Eltérni ettől nem ajánlatos! Ha nincs fekete alapanyagunk, akkor inkább ne is akarjunk nekikezdeni!
A Hippi-Goth-okról most nem beszélünk, ők egy abszolút külön kategória.


Második lépés - szimbólumok. Minimum keltakereszt. Ha azt nem tudunk beszerezni, akkor koponya, koporsó, denevér, fekete rózsa. Ha "vámpír-goth" ékszert is be merünk vállalni, akkor ne feledkezzünk meg a fokagról, "vércseppekről". A vámpír-gothoknak kevés piros használata megengedett.


Fémek. SOHA ne használjunk aranyat! Akkor már inkább forduljunk az orvosi fémhez, vagy bármi máshoz, ami ezüstösen csillog. Az arany túl világos, a napra utal, míg az ezüst inkább a hold fényét, így az éjszakát és a túlvilágot szimbolizálja. Egy igazi trúgót sose húz fel arany ékszert!


Csipke - egy igazi gothon mindig van legalább fél kiló csipke. Természetesen fekete. Más színnel nem ajánlatos foglalkozni.


Nyakpánt. Egy igazi goth hölgynek minden outfitjéhez van legalább egy nyakpántja, ezért, ha ékszert szeretnénk készíteni, nem árthat ha nyakpánttal kezdjük a sort!

Néhány kész, true-goth ékszer (amik közül én is elfogadnék jó párat T_T )...

Fekete denevéres fülikék

Fekete láncos-összekötőelemes fülbevaló/medál

Halottaskocsis fityegő - KEEEEELL!!!!!!! T_T

Fekete fémből készült, csipkézett fülbevaló, sötétbordó gyöngycsepekkel

Csontvázkezes álom-nyaklánc

Fekete-ezüst kézdísz, kereszttel

Ez a koponya az egyik kedvenc motívumom volt - 
de mivel túlzottan is egyedi, egyre többen szerették volna,
és mára már szinte mindenkinek van ilyenje :( ... Nekem már 
csak ezért nem kell :D ...

Remélem tetszett ez a kis szösszenet :)

8 megjegyzés:

  1. "Egy kép a "tökéletes feketéről" :)" ez fááájt xD

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszett! :) És a "tökéletes fekete" nagyon ott volt! :D

    VálaszTörlés
  3. Hehh :D Nagyon nagy lett ez a poszt x'DD Sírok!!
    Az élszereket meg kevés kivétellel mind vinném ^^

    VálaszTörlés
  4. Jó lett nagyon, feldobta a kedvem :D

    VálaszTörlés
  5. Jajj, örülök hogy tetszett, kicsit féltem, hogy valaki komolyan veszi ^^" ...

    VálaszTörlés
  6. Nem, sőt, szerintem írhatsz nyugodtan több ilyen vicceset is, vevők vagyunk rá! ;)

    VálaszTörlés
  7. Hát, igazából először Steampunkost akartam csinálni, de nem mertem azzal kezdeni :D ...

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...