2012. április 17., kedd

Divat-TAG

Vérfioláról :)


Szoknyás vagy nadrágos típus vagy inkább?
Szoknyás. Egyértelműen :) Nacit kb. mint pizsinacit hordok :D ... Nekem valahogy nem kényelmes a farmer/vászonnadrág. Persze van 2 db nacim - egy farmer és egy szöveg ünnepi alkalmakra, de maradok a 16 db szoknyámnál X) (legalábbis a múltkor annyi volt, azóta került már bele pár új darab, újra meg kellene számolni őket :D )... 


Arany vagy ezüst kiegészítőket viselsz szívesebben?
Ezüst és antik bronz :) ! Imádom ezt a két színt :) . Az arannyal csak annyi a bajom, hogy nekem az a nagymamák ékszere. Ballagásomra (mondván hogy már "felnőtt" vagyok - haha...) kaptam jó párat, azok még tetszenek is, királykék színű kő van bennük (ne kérdezzétek, hogy milyen ^^"). De szegények az ékszeres dobozkában pihennek :) ... 


Clutch, igen vagy nem?
Nem. Zavar, hogy lefoglalja az egyik kezem. Van egy gyönyörű fekete lakk borítéktáskám, de nagyon ritkán hordom, és akkor is csak akkor ha van hová letenni :D ...  


Van kedvenc üzleted? Ha igen, melyik?
Nincs. Minden boltba be szoktam menni, "egyedinek" titulált ízlésem miatt sose tudhatom hogy mikor akadok rá valami csodára :) ... Nem vetem meg a kínaiakat és turikat sem, de ezektől a "hűdedivatos" boltoktól herótom van, sose találtam még ott semmi értelmeset. Borzalmas slamposnak, szakadtnak érzem az ottani ruhákat, az pedig nagyon nagyon messze áll tőlem.  


Mit gondolsz a platformtalpú cipőkről?
Vannak köztük gyönyörűek. Vannak, akiknek jól is áll. Láttam már magas lányokon, szerintem rajtunk kicsit furán állnak, mintha gólyalábakon járnánk, de az átlagos magasságú lányokon nagyon klasszul néz ki :) . Aki akarja, hordja ;) !


A koptatott farmer ciki, vagy még hordható?
Ciki. Baromi slampos, főleg ezek a mostanában divatos "atomkopott-szakadt" nadrágok. Borzalmasak. Sírok tőlük. 


Neon vagy pasztell?
Pasztell. A neont meghagyom a cyber-gothoknak :D 


Sok olcsóbb bizsu, vagy kevés, de drágább örök darabok?
Mindegy, ha szép :) . Nekem ez a lényeg. De mivel általában én gyártom az ékszerkéimet, így maradjunk a "olcsó bizsunál", bár ha valaki foglalkozik ékszerkészítéssel, az tudja hogy egyáltalán nem olcsó - sajnos. 


Arra törekedsz, hogy kövesd az aktuális divatot, vagy inkább a saját stílusodat képviseled?
Saját stílusom. Mint már előzőleg többször is írtam, rosszul vagyok a mai divatot jellemző slomposságról. Mintha mindenki a legsz.rabb turikból öltözködne, össze-vissza. Gusztustalan. Számomra ez nem fér össze a "divat" szóval. 


A ruháid zöme neutrális árnyalatú, és azokat párosítod a kedvenc színedben pompázó darabokkal, vagy a szivárvány minden színe megtalálható a szekrényedben?
Nem nagyon szeretem a barnás-bézses árnyalatokat (bár van olyan ruhadarab, amin baromi jól néz ki), de inkább maradok a fekete-fehér-lila-kék színkombóknál :D ... Egyébként most vettem egy sötétkék alapon virágos felsőt - így mondható, hogy a szivárvány minden színe megtalálható :) . Sőt, olyat is hallottam már, hogy azt mondták a fehér minden szín kiindulópontja, míg a fekete minden szín végpontja. Így, én a két végpontot hordom, az "alfa és az omega vagyok" :))) ... 


A sminked passzítod az öltözékedhez vagy fordítva?
A sminkem. A legtermészetesebb módon :) . Egy kis korrektor és BB-krém :D ... Néha egy kis szempillaspirál. Számomra bőven elég :) .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...