2012. április 16., hétfő

Praktika - 3 kulcstartó

Nemrégiben 2 ismerősnőm is meglepett egy kis instant-meglepivel :) - egyiktől 3 fél-pár fülbevalót kaptam, mondván hogy ő fél párokkal nem tud mit kezdeni, de van sajnos olyan ügyes, hogy képes őket elhagyni :D , a másiktől pedig 3 jó pár fülit kaptam, mondván hogy ő már nem hord ilyesmiket, kezdjek velük amit szeretnék :D . Így hát az egyik fél párból és az egyik párból ez a 3 kulcstartó készült :) ...

Egy nemezelt lógós föli, színes gyöngyökkel kirakva - most már kulcstartóként 
Nemezelt lógós füli, lila gyöngyökkel kirakva - most már ő is kulcstartóként :)
És a fél pár virág fülbevaló új élete kulcstartóként 
Na, hogy tetszenek a fülbevalóból kulcstartók?

Érdekelne, hogy ti hogy "hasznosítjátok" újra a fél pár vagy már nem használt fülbevalókat...?

1 megjegyzés:

  1. Jók lettek! :) Én is félre szoktam rakni a fél pár dolgokat, és később fityegőkhöz, mobildíszekhez szoktam felhasználni őket.

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...