2012. április 29., vasárnap

Élek még...

... csak nem látszik :)
Sajnos hanyagolom a blogolást, nagyon rosszul is érzem magam miatta :((( , de most ha nem zéhára tanulok, akkor beadandót írok. Kicsit fárasztó, de túl lehet élni :) .
Ráadásul egy apró fordulópont is bekövetkezett a kis életemben - megvettem életem első laptopját ^^! Mármint, eddig is laptopról írtam, de azokat mindig kaptam/örököltem. Szegény kis laptopocskára pedig még nem mentettem át a mutatható dolgokat a másik laptopról, de tervezem hogy átmentem a dolgokat, hogy ne csak az üresség tátongjon itt... :)

3 megjegyzés:

  1. Egy hete vettem netbookot! :) Nekem sose volt ilyesmim, legfeljebb kölcsönbe hatalmas laptopom, de most vettem egy pici netbookot, az utazásokhoz tökéletes lesz (már volt is alkalmam próbálni).

    VálaszTörlés
  2. Wehh. Én is szombaton vettem netbookot és imádom. :D

    VálaszTörlés
  3. Hát, én netbookot nem akartam venni, megbolondultam volna napi szinten azt használni :S ...
    De úgy látszik ez az új gépek hete :)))

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...