2012. április 3., kedd

A mai nap "szerzeményei" :)

Ma beszerzés szempontjából igen jó napom volt :) ...
Barátnőm megkért, hogy mennyek el vele hogy a hugának vegyünk felsőket, meg magának cipőket. Én pedig szoknyákat néztem :) ... Találtam is egy nagyon klassz, nyárit :) ! Árban is egész tűrhető volt, 3000 körül volt. Találtam egy hasonlót 2700 körül, de szerintem annak rossz volt a szabása, sehogy se állt :S ...



De ennek legalább még az alja is ilyen szép fekete csipke :) ... A másik szoknyának is ilyen volt az alja, de annak cérnacsipke volt, azt pedig annyira nem szeretem, mert az idő folyamán kifakul, elveszíti a szépségét :S ...


Egy másik kínaiba is bementünk, ott nem találtunk semmi extrát (pár viccesen borzalmas cipőn kívül :D ...), és a kijáratánál van egy klassz kis méteráru bolt. Vettem szép fekete csipkét és fekete szaténszalagot is (majd a fekete rózsás fülikét akarok belőlük csinálni, meg szeretném próbálni, hogy milyen lehet vajon csipkéből rózsát csinálni... - ezt az ötletet mondtam egy barátnőmnek is, és ő is megkért hogy próbáljuk meg :D ... Kíváncsi leszek a végeredményre!)


A nagy bevásárlás után még be kellett mennünk egy óránkra. Mikor odaértem, egyik szaktársnőm odajött, hogy ő hozott nekem "valamiket" :D Egy nagy adag fülbevalót (és egy karkötőt) nyomott a kezembe, mondván, hogy kezdjek vele, amit akarok :D ... A piros szépséget és a pénzest (bal és jobb oldalon) szerintem megtartom, a nemezeltekből majd egy-egy kulcstartót készítek :) . A karkötő sorsát még nem döntöttem el :) ...


És a nap fénypontjai - kihoztam a két kedvenc cáromról szóló könyvet ^^! Az egyik Nagy Péterről, a másik pedig Rettegett Ivánról szól :) ... Már nagyon kíváncsi vagyok rájuk ^^! Kell a tavaszi szünetre az olvasnivaló :) ...


2 megjegyzés:

  1. Tyűha, azt a szoknyát hol vetted?:):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A "Centrum Áruházban", ami régebben Skála volt, de most már szerintem kínai... :D

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...