2012. április 14., szombat

Időszegénység

Eddig azt hittem, hogy a szegénység minden dimenzióját ismerem - "szerencsére" csak a tankönyvekből. De nem. Van egy szegénység, amit még a tankönyvek sem említenek - időszegénység. Teljesen úgy érzem magam, mint a Momo-ban, hogy a gonosz urak ellopják tőlem az időt...
Gonosz urak, kérlek titeket, NE LOPJÁTOK EL AZ ÉRTÉKES IDŐMET!!!! 
Valamelyik nap kicsit dolgozgattam, majd hamarosan mutatom a végeredményeket :) ! Jó pár fülike készült most a kezeim alatt :D ... Egyik este leültem, és filmnézés mellett "dolgoztam". Hihetetlen jól esett. De ez egy este volt, ami olyan hamar el is röppent, mint a fene...
A hét többi részében "dolog" volt. Tanfolyam, félévi gyakorlat, anyának segíteni elintézni jó pár dolgot. Most is sietve pötyögök, mert még meg kellene pucolnom pár répát a holnapi ebédhez, de háromnegyed 6kor pedig már találkozóm van barátnőimmel. Egy kis szociális életet is kell élni! És már nagyon-nagyon rám férne, főleg hogy a "szünetemben" csak dolog volt - és a hülye beadandókkal se volt időm foglalkozni :((( .
Ilyenkor érzem azt, hogy úúúúúúúúútááálóóóók "felnőtt" lenni. Sokkal, de sokkal egyszerűbb a gyerekeknek :D ... Persze, kisgyerekként pont azt gondoltam, hogy a felnőtteknek minden sokkal egyszerűbb. Pedig, ha akkor tudtam volna, amit most tudok... :)))


Tehát, hamarosan várhattok új füliket, 5-töt ráadásul eladásra készítettem belőlük :) ! Remélem tetszeni fognak majd ^^!!!

Kellemes hétvégét kívánok mindenkinek :) !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...