2012. április 2., hétfő

Praktika - Black Rose :)


Nemrég kaptam egy "rendelést", amiben egy fekete rózsás fülbevalót kértek tőlem. Én persze rögtön igent mondtam rá, és csak később gondolkodtam el a kivitelezésen.
3 megoldást találtam.
1 - Süthetőgyurma - ez az, amit túlsütöttem ^^"...
2 - Meglévő rózsák lefestése feketére
3 - Szaténszalagból készíteni el

Mivel az első mint említettem volt, kudarcot vallott (vagy én vele inkább), így átléptem a másodikra - az eredménye annyira megtetszett, hogy eldöntöttem, készítek magamnak is majd egy párat :))))
A harmadik lehetőséget sem vetem el örökre - elterveztem, hogy majd készítek szalagból is rózsát, de a megfelelő méretű szalagom nincs itthon... Pedig nagyon érdekelne hogy hogy nézne ki egy édes kis szaténrózsa :) !



Minden esetre nagyon elégedett vagyok az eredménnyel, szerintem gyönyörű lett :) ...

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép *.* hol szereztél ilyen kis édes rózsákat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csináljékszertből rendeltem még régebben :)

      Törlés
  2. Tényleg jó lett ,de azért én még próbálkoznék a gyurmával is mert az is szuper jó!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, nem mondtam le a gyurmáról, sőt, vannak már terveim is velük :) !

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...