2015. június 2., kedd

Mostanában szerzett, kapott apróságok :)

Mostanában elég sokmindent sikerült beszerezni ahhoz képest mint máskor, azokkal szeretnék most kicsit elbüszkélkedni :) ...

Először is, a legfontosabb és legédesebb, Ofélia, a kis oktopusz, akit egy nagyon kedves lány varrt, és akit amint megláttam, rögtön szerelembe estem :) ... Naná, hogy kellett ! Édes kis drágaság, kb. 10 centiméter hosszú, és édes kicsit púder-lilás színű plüss :) . Kaptam hozzá levélkét is...


... amit a polcomon ülve folyamatosan a kezében tart :-) ... Hogy mi áll benne az titok ;)


A következő dolgokat anyukáméktól kaptam, ugyanis Pünkösd Hétfőn Balatonon voltak, és hazafelé menet kis kitérővel benéztek hozzám :) .

Első amit előhúztak a bűvös kis szatyorból, az két angol cukordísz. Régebben elég sokat sütöttem, és nagyjából minden sütim tetejére szórtam egy csomó cukordíszt :) ... Nem tudom miért, de én nagyon szeretem a sütiket ilyesmikkel dekorálni, akár sütés előtt, akár sütés után képes vagyok rászórni ^^...


Apukám Prágából hozta nekem ezt a karkötőt, azt mondta, amikor meglátta rögtön én jutottam eszébe, igaz nem pont ékszerként szánta nekem, hanem inkább "alapanyagként" :) ... A karkötő alapja egyébként duplaszemű rézlánc, a függők pedig valami különleges eljárással készültek, ha tippelnem kellene, akkor azt mondanám, hogy üveg az alapanyaga :) ... Őszintén megmondom, nincs szívem szétszedni, meg hát mégis csak apukámtól kaptam, nem igaz :) ?



Ez az ékszerke is különleges, két szempontból. Őt is angliából hozta édesanya, méghozzá Whitby városából, ami nem másról híres, mint arról, hogy szokták megtartani az éves Gothic Weekendet :) (ami kb. az angol WGT) ! Másik különlegessége, hogy egyfajta szénből, "jet"-ből készült, annak apropójaként, hogy Viktória királynő, mikor elvesztette férjét nem volt hajlandó semmilyen ékszert sem viselni, és akkor alattvalói úgy gondolták, hogy talán egy szénből készült ékszert mégis csak felhúzna. És igen, a hozzá járó kis papírkán egy denevéres jet medálka látható :))) ...



Szolíd, édes kis bedugós fülbevaló, teljesen feldobja a hétköznapokat :) ... Bár be kell valljam, még nem volt szívem viselni, olyan kis szép :) ...


Végül, de nem utolsó sorban a Jysk-be is benéztem, és ott akadtam rá erre a két akciós termékre - egyik egy 6 db-os ecsetkészlet, 639 HUF-ért, a másik pedig egy 5 db-os szivacsos festőkészlet szintén 639 HUF-ért. Amit kicsit bánok, hogy voltak még nagy kiszerelésű akril festékek és nem vettem belőlük, de majd legközelebb :)) ... remélem még lesznek akkor is ^^ ...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...