2015. június 12., péntek

CsináljÉkszert rendelés

Eléggé elkezdtem kifogyni az alkatrészekből (szerencsére!), ezért "sajnos" muszáj volt pár dolgot beszerezni CsináljÉkszert!-ből :))) ... Gondoltam most megmutatom, hogy miket is szereztem be, ugyanis akik követnek Facebookon (vagyis hát a blogot...), azok már láthatták, hogy bizony a két eléggé megcsappant fiókom végre jól fel lett töltve megint :) ! 


1. Hatalmas adag üveglencse :) [Link]
Eléggé fogyóeszköz mostanában az üveglencse nálam, főleg mióta elkezdtem a duplaoldalú lencsés ékszereket :) , alig pár lencsém volt már csak a fiókban, így kapóra jött ez a hatalmas adagnyi (100 g-nyi) üveglencse :) ... Az egyetlen gondom ezzel az csak, hogy nem választhatom meg, hogy milyen lencsék legyenek benne. De ha nagyon kifogytunk, akkor jól jön egy ilyen csomag :) ... 


2. Ásvány marokkövek [Link]
Mostanában hatalmas ásvány-készletet lehet találni a CSÉ webáruházában, elfogadható áron (mert a valódi ásványok sajnos mindig drágák...). Most beszereztem kétféle marokkövet is, egyik Ametiszt a másik kettő India-achát :) . Egyenlőre a tervem velük, hogy a fényképeknél valami kis "hátteret" adjanak az ékszereknél.


3. Ékszerdrótok [Link]
A múltkor sikeresen elvesztettem két méternyi fekete ékszerdrótot, és mivel igen csak megjött a kedvem a drótozáshoz, nyáron jó lenne vele foglalkozni, bizony, muszáj volt beszerezni ékszerdrótot, négy különböző méretben :) ...


4. Lapos üvegcsék [Link]
Szintén mostanában bejött újdonságként a rengeteg féle üvegbúra, üvegcse, és persze hogy én se hagyhattam ki, hogy rendeljek üvegcsét :) ... Üvegbúrát is tervezek majd még rendelni, csak bizony még nem tudom, hogy milyet, illetve konkrét tervem sincs még, ezért most csak kétféle üvegcsét szereztem be :) ...


5. Delfinkapcsok [Link]
Mint említettem, borzalmasan megfogyatkoztak az elmúlt hónapokban az ékszeretalkatrészeim, annyira, hogy a jó pár évvel 100-100 db delfinkapcsomból alig 10-15 darabnyi maradt csupán. Szóval, adott volt, hogy most is kell vennem párat :) ...


6. Medál alapok [Link]
Medálalapból eredetileg többet szerettem volna rendelni, végül ezek mellett döntöttem. A bal oldali képen lévő kis medálok abszolút fogyóeszközök nálam, míg a fás medálból már rendeltem a múltkor is, de még nem volt szívem felhasználni, mondván, mi lesz akkor, ha valami tök jó ötletem támad, de már felhasználtam a medált? Szóval, abból is jött plusz egy :) ...


7. Ródiumos fülbevalóalap [Link]
 Mivel a múltkori vásárlásomból született hasonló alapú fülbevalót [Link] szinte rögtön elvitték, illetve páran írták, hogy szeretnének majd ilyen fülbevalót, hát gondoltam, üsse kavics, jöjjön pár párnyi ebből a szép alapból :) ...


8. Az elmaradhatatlan ajándék :) ... 
Sokszor mondtam már, hogy bizonyos összegenként változó ajándékokat lehet a CSÉ-ben kapni, ez egy amolyan "köszönöm, hogy nálam vásároltál" gesztus :) . A múltkori rendelésemnél is ugyanilyen kis felfűzhető medálalapokat kértem, de még azokat sem használtam fel. Viszont, ki tudja, lehet megszáll az ihlet, ezért most is ezeket a kis medálalapokat választottam :) ... 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...