2015. június 26., péntek

Ha tőlem rendelsz...

Már elég régóta terveztem egy ilyen vagy legalább hasonló bejegyzést, csak hogy megmutassam, ha postai úton kértek tőlem valamit, azt én a lehető legnagyobb biztonságban indítom útjára :) . Lássuk csak akkor, hogy mit is jelent ez! 

A blogon nem szoktam árakat feltütetni, sőt, azt se ha egy ékszer már nincs meg, ennek szimplán annyi az oka, hogy a blog Facebook oldalán egy helyen legyen meg, hogy mi van még készletem és mennyiért :) , így senki nem kavarodik bele, nincs az, hogy egy ékszert (amik nálam egyediek, és ritkán készül kettő ugyanolyan) esetleg két ember is szeretne elvinni. 

Ha kiválasztottad a kívánt ékszereket, és írtál róluk nekem, akkor már csak egyetlen lépés maradt hátra: az, hogy megkapd őket épségben!  

Először is: CSAK ajánlva postázok, és csak azért részesítem előnyben az elsőbbségit, mert kb. 50 forintnyi különbség van az elsőbbségi és nem elsőbbségi között (na jó, még sose számoltam ki pontosan, de elenyésző az összeg), és elsőbbséginél nem kell egy hetet várnod, hogy megérkezzen a csomagod :) . A postaköltség így egy vásárlás alkalmával kb. 500 forintra jön ki (elsőbbségivel és ajánlottan), de szerintem ennyi pénzt megér az, hogy épségben megérkezzen a rendelt ékszer. Külön "csomagolási költség" nincs nálam (van ahol van).

A boríték amit használok, az egy különleges, vízálló boríték, ami belül buborékos a védelem miatt. Azért ilyenre esett a választásom, mert elég sok rossz tapasztalatom volt már a postával, és szeretnék bármilyen állagsérelmet elkerülni a szállítás során, és eddig be is vált ez a módszer :) . Ó, igen, és aki tőlem vásárol, az kap egy kis "köszönöm" kártyát is :) ! Aki pedig több alkalommal is vásárol tőlem, az egy kis törzsvásárlói kártyát kap :) 


Nézzük akkor az ékszerek csomagolását. A legnagyobb problémát általában a fülbevalók küldése okozza, ha azok bedugósak. Ennek oka az, hogy a posta szereti őket eltörni a szállítás-pakolás során, ezért a bedugós fülbevalók mindig kapnak nálam egy kis "alapot", ami védelmet nyújt a törés ellen. Én egyébként sajnos elég sokszor kaptam törött fülbevalót a postának köszönhetően, szerencsére mindig meg tudtam oldani a dolgot, de akkor sem egy kellemes dolog... 


Mindegyik ékszer egyébként simítótasakba kerül, egyrészt hogy ha több láncot/karkötőt rendelsz, akkor ne gabalyodjanak össze, és ne neked kelljen feloldanod a gordiuszi csomót, másrészt ez is az állagvédelem miatt fontos, illetve ha ne adj isten valamilyen oknál fogva mégis valamilyen szennyeződés vagy víz kerülne a borítékba, a simítótasak akkor is még külön védelmet nyújt az ékszereknek.


Persze nem csak külön-külön az ékszerek kerülnek simítótasakba, hanem az egész rendelésed is, ha több mindent kértél. És persze belekerül még egy szép zacskó, vagy organza tasak is (ez sajnos néha elmarad, ha épp kifogyott a készlet :( , vagy ha pl. túl nagy méretű ékszert rendelsz, ami nem fér bele normálisan egyik tasakba se ). Ennek apropója csupán annyi, hogy ne csak csúnya simítótasakokat kapj, legyen meg az ékszervásárlás legalább halvány kis érzése :) !


Utolsó lépésként a már összeállított csomag kap még egy bubifólia-réteget, szintén az állagsérelem elkerülése végett, így a csomag duplán buborékfóliázott lesz!


Lehet, hogy egy kissé paranoiásnak tűnik, hogy ennyi minden védelemmel felszerelek egy egyszerű csomagot, de sajnos már annyi mindent láttam a magyar postától, hogy úgy döntöttem, semmit sem bízok a véletlenre :) ... A csomagok (elsőbbségivel) egyébként kb. 2-3 nap alatt érkeznek meg a címzetthez, ám fontos tudni, hogy csak akkor adom fel őket, ha megkaptam a pénzt előreutaláskor, utánvéttel nem postázok. Illetve, ugyabár, személyes átvételi lehetőségnél egy előre egyeztetett időpontban fogod megkapni az ékszereket :) .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...