2015. június 14., vasárnap

Hétvégi "nagymunka" :) - avagy egy tökéletes hétvége számomra


Ha hétvége, akkor egy kis lazítás :) - és ha lazítás, akkor nálam alkotás. Végre volt egy hétvégém, ami nem a tanulásról szólt, mert bizony hiába a kánikula, meg hiába fagyi-szezon, bizony a vizsgaidőszak még tart, tehát az elmúlt jó pár hétvégém a tanulásról szólt. Ám most több mint egy hét volt két vizsgám között (így tudtam csak felvenni), így úgy döntöttem, hogy ezen a hétvégén nem vagyok hajlandó se könyvet, se füzetet, se jegyzetet elővenni, csak pihenni.

Persze ebben az egészben kapóra jött az is, hogy mindenfélét beszereztem az elmúlt napokban (Link ; Link) , ezért is valósulhatott meg, hogy a Jysk-ben vett vásznakra rögtön festettem is :) . Mikor a vásznakat megvettem, a Kedves csak annyit kérdezett hogy "És mit fogsz rá festeni?" én meg csak annyit mondtam neki "Fákat. Fákat akarok festeni". Nos, ezt meg is valósítottam némiképp.


Az egyik képemen egy sakura-fa látható. Elég nehéz volt "színátmenetesre" festeni a szirmokat, de azt hiszem elég jól sikerült :) ... Mikor a Kedves meglátta csak ennyit kérdezett "Ezt is te festetted?". Ez egy amolyan elismerő kérdés volt tőle, meg is örültem neki, hogy nem nézné ki, hogy ez az én művem :D . Pedig az ^^... Igaz, megbeszétlük, hogy neki furcsa, hogy felül fehér, alul sötét, de mondtam neki, hogy én úgy gondoltam, hogy a kép döntve van, és az egyik fele fehér, a másik szürke. De hát ez a szép a művészetben, mindenki másképp látja :) ...


A másik képemmel viszont "több gondom" van, ugyanis egyáltalán nem érzem befejezettnek, de nem tudom, hogy mi kellene még rá. Valami "élet", csak még nem jöttem rá, hogy milyen formában, vagy hogy mi. Annyi bizonyos, hogy állatokban baromi béna vagyok, egyedül fákat tudok festeni :D ... Szóval, vagy valami virág kell rá, vagy valami levél.


De persze - mint tudjátok - nálam az alkotás főleg ékszerek formájában szokott megnyílvánulni, és bizony ez most sem volt másképp :) .. Készült jó pár szépség, jó sok új technikát kipróbáltam, sok új ötletet felhasználtam.

Ez itt a "készülők" tömege. Általában a festéseket, ragasztásokat, száradásokat egy kartonon szoktam végezni, ami pont akkora mint az egyik kis tálcám [Link] , gond csak akkor szokott adódni, ha nagy a "tumultus" :) ...


Ha már újdonságok - pinteresten láttam meg egy szépséget [Link] , ami annyira megtetszett, hogy muszáj volt valami hasonlót nekem is alkotnom :) ... Elő is az üveglencséket, rá a csillogós körömlakk, ha megszáradt, jöhet a gyurma ;) ! És taaa-daaa! Kis cukiság kész is :) ...


De persze készült még jó pár másik dolog is, amiket meg folyamatosan fogok mutogatni :) ...



Nos, ilyen számomra egy tökéletes hétvége. Alkotás, alkotás hátán, az ember lánya számára szinte megszűnik a világ, nincs már több gondolat, nincs már több probléma, nincs már több vizsga, csak a lélek szárnyal szabadon :) ...

Munkás, dolgos, tökéletes hétvége!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...