2015. június 8., hétfő

Nincs hónap frissítés nélkül :) ...

Bizony, bizony, ez a hónap sem telhetett el újdonságok nélkül, és most nem pont az ékszerekre gondolok, bár ott is vannak új dolgok ugyebár, amikről folyamatosan beszámolok nektek ;) ! Ahogy az előző hónapi újdonságoknál [Link] is írtam, illetve ahogy azt a Májusi összefoglalóban [Link] is említettem, bizony, nagy célt tűztem ki magam elé a professzionalitás címjegyén, ami oka annak többek között, amiért most sem tanulok :)))) ...

A múlt havi újítások mennyiségét még közel sem haladja meg az ehavi, de gondoltam, beszámolok róla nektek, nehogy valaki figyelmét elkerüljék ezek a változások :) ...

Először is, megint a Facebook oldalamon [Link] történtek elsősorban változások - megint a képekkel kapcsolatban :) ... Ez mondjuk talán csak azért nem meglepő, mert főleg képek vannak az oldalon :D . Szóval, először is, elkezdtem szépen lassan bővíteni a "Rajtatok" mappát [Link] , amelyben - ahogy a neve is mutatja - a már kézhez kapott ékszereket gyűjtöttem össze azoktól, akik küldtek képet :) !

Ezzel kapcsolatos FELHÍVÁS !!! Akinek van tőlem kapott / vásárolt ékszere az fényképezze le magát benne és küldje el nekem, hogy bővülhessen ez a csodálatos mappa :) !!! 

Szintén még a Facebook-os képekhez kapcsolódik, hogy most már odaírom az ékszerekhez a különböző adatokat, méreteket, hogy kicsit könnyebb legyen őket elképzelni! Ezek többségét a képleírások között találjátok meg, de a Facebook X kép után valamiért letiltott, azt mondta túl sokszor alkalmaztam a Képleírás szerkesztését, ezért vannak olyan ékszerek, amiknek az adatait kommentben találjátok meg. Ez persze csak ideiglenes, jövőhéten átnézem őket újra, és mindegyik adat bekerül a képleírások közé ;) !


Térjünk át a blogra, mert bizony itt is történtek változások :) ! Ismét az Oldal-sáv bővült, két különböző modullal.

Egyik ilyen új modul a GYIK [Link] - avagy a Gyakran Ismételt Kérdések, ahol olyan kérdésekre adok választ, amit már jópárszor feltettek nekem, és aminél úgy gondoltam, hogy ha összegyűjtöm őket és megosztom veletek, akkor könnyebben fog menni tőlem a rendelés, vásárlás :) .


Másik új modul a Hasznos Linkek [Link], igaz ez folyamatosan fog frissülni :) ! Bár szerintem ez a folyamatos frissül a többi modulnál is elő fog fordulni, hogy naprakészen legyen :) ! Visszatérve a Hasznos Linkekhez, arra gondoltam, hogy érdemes lenne különböző oldalakat, shopokat megosztani veletek, többsége olyan, ami valóban hasznos lehet, vagy érdemes az olvasásra. Ezért van, hogy nem csak a különböző webshopokat írtam össze nektek, hanem mindenféle goth blogot is, magyart is, külföldit is, remélem örömötöket lelitek majd benne :) !


Ó, igen, és majdnem kimaradt, még egy kis apróság a bloggal kapcsolatban - a linkek mostantól halványlilás színűek lesznek :) ! Ez nem túl nagy változás, tudom, de eddig a link és a szövegszín azonos volt, szimplán azért, mert ideig így tetszett nekem :) . De valahogy most, ahogy nézegettem a blogot, úgy döntöttem, hogy váltok inkább erre a halovány lilás színre, hogy némiképp kitűnjön, hogy az adott szöveg kattintható link, és nem csak sima szöveg :) ...

Remélem tetszenek ezek a változások, ha bármi kérdésetek, észrevételetek, tippetek van, várom a hozzászólásaitokat ;) !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...