2010. szeptember 4., szombat

Képecskék a bútorzott lakásról

Ahogy ígértem, íme néhány képecske :) ...

A legfontosabb: a tapétacsík mintája :D
És persze maga a "vendég"-szoba :)


Íme, egy rendes lány konyhája :P :D ...

Az ott nem egy mosatlan edény, de tényleg :$ ...

Egy agglegény (tesóm :P ) kuckója


A nappalink :)
És persze a laptopok ^^


Igen, mondom én, hogy egy rendes lány vagyok, mosni és teregetni is szoktam :D ...

Tényleg rendes vagyok, az ágyamat a tesóm túrta fel, de tényleg :$ ...



Tudom, hogy eléggé félkész még minden, ezt tessék nekünk elnézni :)
A legjobbat mamám mondta a lakással kapcsolatban: "Olyan jó, hogy itt minden olyan modern, olyan fiatalos!" - persze hogy az, elvégre az átlagéletkor nálunk 21 év lesz :D ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...