2011. február 6., vasárnap

Képek - Madárkáim

Félig még aludtam, és épp a kévámat borítottam bele a bögrémbe, amikor furcsa hangokra lettem figyelmes. Megfordultam, és láttam, hogy két kismadárka üldögél konyhaablakommal szemben, a fán :) - nekem se kellett több, berohantam a nappaliba, ahol a fényképezőt tárolom, majd lekaptam őket ^^.

A holló-varjúról csináltam még egy képet pluszba :) .
UpDate: Vetési Varjú :D . Lehullt a titokról a lepel :D

Remélem tetszenek :) ! Legyen szép napotok! (bár szerintem ma még jelentkezem :D)

2 megjegyzés:

  1. Nálunk telente rengetegen vannak, bejönnek a mezőkről és itt vannak a városban , de szerencsére főleg az egyetem környékét szeretik ahol lakunk úh rengeteg varjút látok, imádom őket:)

    VálaszTörlés
  2. Nekünk is itt a lakótelep előtt van egy kis parkszerűség, rengetegen tanyáznak itt =)
    Apummal csináltunk még régebben madáretetőt is, azt ilyenkor mindig teletöltjük napraforgómaggal, oda rengeteg cinke jár ilyenkor =) Szeretem őket nézegetni én is ^^

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...