2011. július 17., vasárnap

Egy kékvérű női kovács

Szeretem, ha valakire azt lehet mondani, hogy 'Ez igen, belőle aztán árad az erő!' Talán ezért is szeretem a Pin-Up képeket, mert azokból a báj mellett rengeteg erőt is érzek...
Sötételf kovácsnőm
"egész alakos"
karakterképe

Lassan 6 éve játszok a Thrillion Kincsei online szerepjátékkal, igaz az elmúlt másfél évet "kihagytam", de nemrég újraregisztráltam, és létrehoztam egy sötételf kovácsnőt. Valahogy mindig is szerettem a sötételf kovácsnőimet, hiszen az újjal együtt összesen 3 ilyenem is volt, amolyan "anyáról lányára" való foglalkozásként szállt ez generációról generációra. És már nagyon hiányzott, hiszen ők voltak mindig is a "fő karaktereim", mondhatni egy rész belőlem...

És most újraregiztem, és létrehoztam Őt :) Egy szőke hajú, sötételf kovácslányt, aki kissé érzékenyebb mint elődei, de őt is a munka szeretete és a jóság hajtja, az, hogy ha harccal nem is tudja megvédeni szeretteit, de az általa készített kis kreálmányokkal minden bizonnyal képes lesz erre. Hiszen karaktereim - ahogy én sem - nem hisznek a háborúk létfontosságában, képtelenek embert ölni, de hatja őket a vágy, hogy megvédjék szeretteiket és a hazájukat. Ezért váltak ők kováccsá, hogy így járuljanak hozzá a védelemhez.

De most nem róluk szeretnék beszélni! :) (ha már eddig ezt tettem), hanem egy különlegesebb dologról. Internetországot bejárva ráakadtam egy nagyon különleges hölgyeményre, Lucy Sandys-Clarke-ra, aki egy fiatal angol, kékvérű hölgyemény, nem is akármilyen munkával - Ő ugyanis kovács (ráadásul karakteremhez hasonlóan Ő is szőke :), sőt, angolhoz képest nagyon is szép nő )! Lucy először bútorkészítő szeretett volna lenni, ám ekkor a sors közbeszólt, és egy 'cumbriai' (egy észak-nyugati angol megye) kovácsot vetett elé - így kezdődött Lucy karrierje, ami a mai napig is tart. Saját elmondása szerint ő soha nem úgy gondol magára munka közben, mint nőre, hanem úgy, mint egy igazi kovácsra, ami szerintem nagyon jó, hiszen nem attól tart, hogy "Jajj, letörik a körmöm", hanem teljes beleadással végzi a munkáját.

Le a kalappal, Lucy kovács!

Cikk Lucy-ról (angol)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...