2011. december 23., péntek

Karácsony előtti "nagybevásárlás"

Anya ma fürdőt takarított-"felújított" (pontosabban egy kb fél éve vásárolt polcot feltetetett tesómmal :D ), és miközben pakolgattunk (én meg ellenőriztem, hogy mi járt le, vagy mi jó még), a kezébe akadt ez a kb 2-3 éve vett "masszázs-olaj" ,amit se ő se apa nem igazán használtak, én kentem mindig kicsit a kezemre, amikor itthon voltam, és kb ennyi is hiányzik belőle, tehát, anya úgy döntött hogy mivel ő nem használja, így az enyém lett ez a nagyon különleges és finom illatú készítmény :) ! Pontosan én se tudom, hogy mi van benne sajnos, de nagyon klassz illata van, nem lehet meghatározni igaz hogy most ez vagy az, mert egy nagyon kellemes keveréke van :) ...


Ahogy így "dolgoztunk", anyának eszébe jutott, hogy még nincs meg mindenki ajándéka, ki is ment a fejéből. Én meg a sarkamra álltam, hogy nehogymár :D , ma mennyünk el, holnap tumultus, tömegnyomor, stb, így ma még egy bevásárlást is beiktattunk. Kb. 3 órán át vásároltunk... És hogy miket szereztem be ma ^^? A képekért egyébként bocsánat, ilyen sötét a szobám anyáéknál, eddig fel se tűnt :S ...

Első utunk a KIK-be vezetett, eredetileg azért, hogy vegyünk nekem egy farmert, mert nincs nadrágom :D ... És mellette vettük még ezt a leértékelt, egyszerű pólót... (a képért bocsánat, róla ez lett a legjobb kép :S ... nem akart nekem modellt állni...)


... ahogy a címkéje is mutatja 1590 helyett 920-ért szereztük be, ahogy anya mondta "Ezek a Három-fontos ruhák, tudod..." -> amit ő Angliából szokott hozni :) ...


Nagyon régen voltam már KIK-ben, de úgy tűnik hogy megérné kicsit többször menni, ugyanis vettem még két dekorvágó ollót, amivel már régóta szemeztem, de eddig mindig túl drágának találtam őket, ám most kettőt adtak 630 HUF-ért, ami nem tudom, hogy mennyire volt jó vásár, kíváncsi leszek ugyanis a minőségükre :) ! 


Vettem még strasszokat is, a KIK szerint "kreatív kövek" :D , bűnolcsón, 290 forintért, a múltkor ennél kisebb csomagot láttam 700 forintért, sőt, láttam már 6 csomagot összetéve 2ezer forintért is, így nem is értem hogy hogyan szabják meg ennek az árát. Egyébként többféle is volt, ha jól emlékszem volt még virágos is, meg csillagos is, de én inkább egy vegyes mellett döntöttem :)



... vettem még kis szív-flittereket is (ez "barkács kellék" néven van árulva :D ), szintén bűnolcsó 150 forintért. Ez kb. ugyanolyna árban volt, mint más boltokban, de annyira megtetszett, hogy bekerült ő is a kosárkámba :) ! Belőlük is volt még jó pár darab, egész sokfélék is, de gondoltam szívet többet használok, mint pl .csillagot :)


És íme, a nadrág. Ő már nem volt akciós, 6ezer pénzért alszik ma a szobámba, de már nagyon kellett egy farmer, mert hát nem volt egyáltalán. Ami nagyon tetszett benne, az a "háromgombos" megoldása :) ... Nem láttam még ilyen farmert, eddig max 2 gombost, és ez nagyon klassz szerintem, bár kíváncsi leszek hogy fog a mindennapokban szuperálni...


Őt ma kaptam anyától, ugyanis a Vögele-ben nagy leárazások vannak, és egész sok mindent lehet kapni, egész jó áron is. Nem árulta el anya, hogy mennyibe kerül, de azt mondta, hogy kell nekem is egy ilyen "kötött tunika", mert mindenkinek ilyen van, és egyébként is, miért nincs nekem, legyen. Így lett. Egyébként ilyen grafitos-nagyonsötétlila színe van. Kíváncsi vagyok hogy hányszor fogom felhúzni :) ... 


A Tesco-s ruhákra is szép nagy leértékelések vannak, bár nem nagyon találtunk semmit se, ő még bekerült a kosárba - egy 100DEN-es, "Karácsonyi" harisnya, 1800 helyett 900 forintért. Ajándék ennyi pénzért 100DEN. Igaz, én nem nagyon vagyok oda a Karácsonyi mintákért, ez valahogy most megtetszett :) ...


Egyébként, meglepő volt, azt gondoltam hogy sokkal többen lesznek a boltokban, de szerencsére ez nem volt így. Vagy az emberek vásároltak be korábban, vagy anyáék egy tényleg "kis" városban laknak :D ...

1 megjegyzés:

  1. „Legyen veled Karácsony Angyala,
    legyen áldás és ünnep az Ünnep,
    szeretet simítsa lelkedet,
    mikor a csengők megcsendülnek.”
    Ara Rauch

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...