2012. február 27., hétfő

I wish to be a victorian lady...

Én is ilyen gyönyörű, elegáns akarok lenni, no meg persze ilyen gyönyörű ruhákat és kalapokat akarok hordani, arról nem is beszélve, hogy  a frizura-csinálás titkaikat is szeretném tudni... Mert hogy nekem egy ilyen gyönyör sose jön össze... Valahogy nincs hozzá tehetségem :((( ... A durva az ,hogy szerintem még fehér ruhát is hajlandó lettem volna felhúzni, bár rózsaszín vagy barack színűt, azért itt sem ^^... Te jó ég, tuti valami dilis boszorkánynak tartottak volna ebben az időben....
Amit hiányolnék ebből a korból, az a körömlakkkok lennének :))))


Ezt a képet pedig már lehet hogy mutattam, sajnos nem tudom ^^", de annyira szép ez is :) ... Imádom. No és persze ez a ruha... Gyönyörű :)))) Lóghatna egy a szekrényemben T_T ...


Ez a kép egy picit későbbi már - alkoholellenzők a 19. század végéről :)))) Egyik alkoholt nem ivó ismerősömnek mutattam, mire ő azt mondta, hogy inkább rászokik a piára, csak ezek a nők hagyják békén :D ... Hát, igen, szegények, szerintem sem a legjobb reklám-arcok :))) ...

"Az az ajak, mely italt érint, nem érintheti a miénket!"
Mivel nincs túl sok erőm néha írni, szerintem a hétköznapokon várhattok ilyesmi képeket/bejegyzéseket, és hétvégéken fogok "értelmes" munkákat látni. Ezek a képek engem is inspirálnak, kicsit erőt adnak, néha elmosolyogtatnak :) ... Tipikusan azok a JÓ képek :))) ...

2 megjegyzés:

  1. Ez az alkoholellenzős kép nagyon jó:)))).
    Valószínűleg azért tiltakoznak, mert ezeket hullarészegen se piszkálta meg senki még bottal sem:))))).

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...