2012. szeptember 7., péntek

Jól be inaktívoltam magam...

... ahhoz képest, hogy aktív akartam lenni :D ... De hát, ilyen ez az iskola első hete, az embernek még bele kell rázódnia... Úgy döntöttem, hogy a hétvégén alkotó-napot fogok tartani, hogy legyen mit mutogatni, ráadásul egyik barátnőmnek is megígértem, hogy készítek a húgának egy nyakláncot, meg füliket is :) ... Egy másik barátnőmnek meg szülinapját fogjuk ünnepelni, így arra is készülni kell, bár azt hiszem már tudom, hogy mit fog tőlem kapni :))) ... Már várom a holnapot ^^!

Kieg: Akartam ma is kreatívkodni, de miután (kb. 5 percen belül) eltörtem egy fityegőt és egy kapcsot is, úgy döntöttem, hogy a mai nap nem akarja hogy én bármit is alkossak :D ... Hát, sajnos vannak ilyen napok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...