2011. május 15., vasárnap

Az én Eurovision 2011-es Top3-am :)

Nem nagyon szoktam ilyesmit csinálni, de most kedvet kaptam hozzá, mert végighallgatva pár összesítést nagyon sok jó számot hallhattunk szerintem az idei Eurovízión. Nem követtem a TV-ben soron, de köszönhetően a globalizációnak és a médiaközpontú társadalmunknak YouTube-on kismillió összeállítást hallhatunk :) ! Hallgassatok bele, nagyon klasszak, szerintem, bár van 1-2 ami nekem kifejezetten nem is tetszik :-/ ... De hát ízlések és pofonok!

Nagyon nehéz volt a sorrendet megcsinálni, de megpróbálkoztam vele :)))

No.3. - Albánia



No.2. - Grúzia


No.1. - Nem nehéz kitalálni, persze hogy Magyarország :) !



És még kedvenc a régebbi Eurovíziókból...

2009 - Norvégia (imádom ezt a számot!!!)


És természetes a 2006-os felejthetetlen Lordi :))) (akiknek rengeteg mindent köszönhetek!)


Azóta is várom, hogy legyen valami jó kis banda, akik a Lordihoz hasonlóan leejtik mindenki állát :))) Kéne, nem :) ?

2 megjegyzés:

  1. Nah igen, Lordiék sokáig überelhetetnek lesznek még, azt hiszem =D
    De nagyon szomorú vagyok, hogy Kati olyan hátul végzett, nem ezt érdemelte =(

    VálaszTörlés
  2. Ohhh Alexander Rybak örök kedvenc marad^^ =) szerintem most a swédek nagyonjók voltak,nekem nagyon tetszettek de persze Kata is nagyonjó volt. sajnálom h a politika ennyire... áhhh nemtudom :S

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...