2011. május 14., szombat

Levelet kaptam (igaz, még pénteken :$ )

Méghozzá Annától, ugyanis elkészült a PIF-es ajándékom, méghozzá ez a gyönyörű kis gyűrű :) ! 
És ez különleges gyűrű, nem "csak úgy" különleges, hanem olyan, ami rengeteg-rengeteg erőt fog nekem adni a vizsgaidőszakban ^^!!! Direkt ilyet kértem, és nagyon-nagyon örülök neki, hogy megérkezett :) ! 



Akik esetleg kedvet kapnának nálam játszani, azoknak üzenem, hogy még van 3 szabad helyem, DE csak a vizsgaidőszak után fogok nekiállni a készítményeknek!!!

5 megjegyzés:

  1. Milyen játék? *.* lemaradtam :$

    VálaszTörlés
  2. http://my-p-project.blogspot.com/2011/03/megprobalkozom-egy-ilyennel-hatha.html - ;)

    VálaszTörlés
  3. és lenne egy nem idevágó kérdésem is: szerinted csipkére francia kapcsot vagy patentot érdemes tenni? :)

    VálaszTörlés
  4. Fúhh, hát, én a patentot jobban szeretem, valahogy a francia kapocstól kicsit félek, azt ritkábban is használom. De ez attól függ, hogy mi illik jobban a készítményedhez.
    Tehát, én 98%-ban a kapocsra szavazok :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...