2011. május 27., péntek

Ismételten csomagot kaptam ^^!!


Vééégre megjött ma hajnali 5-kor a PickPackPont-ra, amit a CsináljÉkszerről rendeltünk barátnőmmel :) ! Nagyon-nagyon vártam már, főleg hogy sokkal hamarabbra vártam, több mint egy hétig jött a csomag, a múltkor sokkal hamarabb ideért... De mindegy, ami a lényeg, hogy itt van :) !!!

Őket itt barátnőm rendelte, két kagyló alakú alap és egy szép kis lánc. Fülbevaló lesz belőle :)


Fekete szatén szalag (4m, már nagyon-nagyon kifogyóban voltam belőle sajnos :S ...)


Fekete rózsa (ebből még fogalmam sincs, hogy mi lesz :) ...)


Egy gyönyörűséges hullámcsat, amit már nagyon sok helyen láttam, és már régóta kinéztem magamnak :) ...


Szerelőkarikák - ezekből sosincs elég! (antik réz színben)


Csengőcskék :)


Vegyes, színes, pillangó alakú gyöngyök (olyan szépek ^^)


Sok szép strassz - mind különböző színű és alakú, alig van benne két egyforma, olyan szép ez is ^^


1 méter hosszú antik réz nyaklánc-alap


Gyöngyfűző tű (ilyet már régóta szerettem volna :) ) - és egy antik réz kapocs


Szalagvég - ilyet még soha nem használtam, de kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz :) ! 


Bedugós fülbevaló-alap (antik réz színben, szintén)


Ugye milyen klasszak :) ? Imádom amikor csomagot kapok ^^!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...