2011. május 20., péntek

Két kép az új kalapocskámmal :)

Nemrég kaptam ugyebár DyingRose-tól egy csomagot, ami egy gyönyörűséges kis kalapot rejtett, amit a játékán nyertem meg :) . 
A minap csináltam két képecskét is vele, egyrészt, hogy megmutassam hogy áll, másrészt mert a képek rólam már egyáltalán nem aktuálisak :D ... 

Ez az első, ez picikét steampunkosra sikeredett, főleg az óránkkal a háttérben :) ... 


... a másik képet próbáltam mosolygósra varázsolni, hát, annyira nem jött össze, de én próbálkoztam :) !!


Remélem tetszenek a képek, szerencsémre a kalapocskám egyértelműen csak javít az összképen :) !

1 megjegyzés:

  1. Azta *__* Milyen nagyon szép vagy! Húú és eszeveszettül jól áll a kalap és szép a smink! ^^ Több ilyen képet is csinálhatnál (: Határozottan illek ez a megjelenés hozzád. A hajad így feltűzve egyszerűen remek! Nagyon elegánssá teszi az egészet.

    Amúgy meg, attyaég de furi így látni az alkotásom :D Mikor először csináltam ilyen kalapot, nem gondoltam volna, hogy bárkinek is kelleni fog és még hordani is fogja, de tényleg nagyon örülök, hogy tetszik és viseld egészséggel továbbra is! ^^

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...