2011. május 22., vasárnap

Ajánló - My Lovely Boutique

Annyira régen írtam már ajánlót, és most olyan gyönyörűségeset találtam, hogy egyszerűen muszáj írnom róla!!! Hallottatok már az olasz My Lovely Boutique-ról? Nem? A mai napig én se. De vétek nem megemlíteni, mert annyira, de annyira gyönyörűségeseket alkot benne a hölgyemény... És nem is akármekkora skálán! Sőt, az árait elnézve szinte ingyen. 

Ajánlanék két linket:

Inkább a Facebook-os oldalán nézzetek szét, ott több minden van, meg az árak is fel vannak tüntetve! Bár, ha jól láttam, akkor a Deviantartján vannak olyan termékeke, amit én a facebook-on nem láttam, de lehet csak elkerülte a figyelmemet :) ! 

Íme néhány kedvencem:



















Szívfájdalmak, igaz :) ? Remélem ti is megtaláljátok majd a kedvenceiteket! Jó böngészését :) ! És ne felejtsetek a játékomra jelentkezni ;) !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...